Bakedag i dag!

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Jeg har bakt i dag!

rundstykker, skillingsboller og skolebrød!

må jo ha noe å drive med annet enn å rydde!
så da kan man jo fylle opp fryseren litt!

har flere ting jeg har lyst til å bake, men tror ikke jeg
rekker mer i dag i grunn!
MEN med den overtiden jeg regner med så har jeg god tid! [8D]

Nam , nam, nam!! Skulle øske jeg hadde litt av din energi..[:D] Og noen av de bollene!!![8D][:)] Eeeelsker boller!!!![:D]

Blir kanskje fødsel på deg nå da!! [:D]

Høres deilig ut! Hva er adressen din? hehe.. [8D] 

Det er såå greit å ha noe i fryseren før "barsel-besøk-stormen" potensielt begynner. Da kan man nyte baby og besøk - og alltid ha noe å tine i microen!

FLINK du er!!

ORIGINAL: Magda Green

Det er såå greit å ha noe i fryseren før "barsel-besøk-stormen" potensielt begynner. Da kan man nyte baby og besøk - og alltid ha noe å tine i microen!

FLINK du er!!

Her hamstra jeg noen kjekspakker på tilbud, eller forventer jeg at folk tar noe med seg om de vil ha noe...[8D][;)]
Det gjorde de forrige gang, spes svigermor og søstra mi![:)]

ORIGINAL: sånja

FLINK du er!!

Her hamstra jeg noen kjekspakker på tilbud, eller forventer jeg at folk tar noe med seg om de vil ha noe...[8D][;)]

Kjære Sånja!

Orker man ikke, så orker man ikke. Jeg hadde frysern full til førstemann, men LITE til andremann nå i mai. Kjeks funker fint, og gjestene bør ikke FORVENTE noe. KOOOS blir det uansett (og barselbesøket kommer uansett [;)])

FLINK du er!!

Kjære Sånja!

Orker man ikke, så orker man ikke. Jeg hadde frysern full til førstemann, men LITE til andremann nå i mai. Kjeks funker fint, og gjestene bør ikke FORVENTE noe. KOOOS blir det uansett (og barselbesøket kommer uansett [;)])

Jeg hadde orka det forrige gang, men syns ikke det var nødvendig..[8D] Og det viste seg å være riktig..[;)] De fleste hadde med seg noe altså..[:)]

FLINK du er!!

Kjære Sånja!

Jeg hadde orka det forrige gang, men syns ikke det var nødvendig..[8D] Og det viste seg å være riktig..[;)] De fleste hadde med seg noe altså..[:)]

Ah...skjønner. Misforstod deg litt tror jeg.[:)] Så flott da, at de hadde med noe!!

Jeg serverte kanelsnurrer fra fryseren i månedsvis sist. Deilig at de hadde med da, så ble det sikkert variert også!! [:)]

Det er kjekt å ha noe i fryseren uansett om det er barsel-tid eller ikke,
men nå vet vi jo at det kommer mange med nytt hus og baby! håper i allefall! [:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

Det er kjekt å ha noe i fryseren uansett om det er barsel-tid eller ikke,
men nå vet vi jo at det kommer mange med nytt hus og baby! håper i allefall! [:D]

Ja, med nytt hus i tillegg så kommer det vel til å renne inn dørene hos dere??[8D][8D]

Back
Topp