Bake troll

Trollemamman

Gift med forumet
Jeg baker brød 1-2 g i uka. Trollungen har vært skremt av kjøkkenmaskina, så faktisk har jeg ofte vært nødt til å gjøre det mens han sover eller etter at mannen er hjemme på ettermiddagen. Men nå er det greit med bake maskinen og, så nå er han MED og baker... [:D]

Troller jeg fint trollemamman!? [;)][:D]

Han er jo skikkeleg huslig han karen di [:D] Synd han er lovd vekk til Astrid, ellers ville eg gjerne presentert han for mi Johanne [:)] Eg kan ikkje bake brød, så kunne jo vore fint med ein svigerson som kan den kunsten!

ORIGINAL: *Joha*

Han er jo skikkeleg huslig han karen di [:D] Synd han er lovd vekk til Astrid, ellers ville eg gjerne presentert han for mi Johanne [:)] Eg kan ikkje bake brød, så kunne jo vore fint med ein svigerson som kan den kunsten!

Hi-hi.. ja, han er nå det. Men han har ikke noe annet valg heller. Hjemme er både jeg og broren min vant til å ta i et tak, uansett hva det er. I tillegg har vi alltid vært med på slikt fra vi var små, kanskje det er det som må til? Ja, han er så godt som gift med Astrid da! [:)][:D] (Men tvangsekteskap er vi mot både Lejonet og jeg, så vi får nå se da! [8D][:D]) Koselig at det står en liten kø av potensielle svigermødre her inne da! [:D][:D]

ORIGINAL: mammasin

Så flink da [:D] Spennende å være med på kjøkkenet ja.. Imorgen skal Tilde være med meg å bake stooor sjokolade kake[:D][:D]

Hi-hi.. Ja, morstomt med hjelp! [:D] Sjokolade...!? Mmmmmm... snaskens! [8D] Husk gummidressen på da.....!? [:)][8D][:D][;)]

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

åj så flink han er![:D]
artig med slike hjelpe-mamma-bilder!
en liten ting: stoler du på han oppå stolen eller kan det fort ende med knall og fall hos dere? her elsker tonje å klatre, men hun kan fort glemme seg og dermed så suser hun utfor...

Nei, jeg stoler absolutt ikke på han. 90% av tiden går det greit, men så PLUTSELIG... [8|][:(] Så jeg står og passer på han hele tiden mens han holder (helst litt rundt/bak han) på og tar han ned fra stolen når jeg må gå mer enn 1 meter unna... [:D]

He he,så gøy[:)] kanskje det blir baker av han[:D]

Så flink han er, å så konsentret der på det første bildet da.[:D][:D][:D]Nydelige bakegutten. Blir en god husfar med årene det[:)][:)]

Back
Topp