Bake råd :)

Leno

Gift med forumet
Så nettopp at jeg hadde en brownismix i skapet, så tenkte kanskje jeg skulle bake en kake nå - spise litt og fryse resten!! [:D]
Men så lurte jeg på en ting..hvordan skal jeg fryse den ned?? (for jeg kan det sant..hehe) Har bare fryser under kjøleskapet og den er ikke akkurat stor - så kan jeg legge kaken i fryseposer e.l. og fryse det på den måten, eller blir det bare tull?? [&:] [:)]
Har aldri fryst ned kaker før.. blir de gode når man tiner og tar de opp igjen eller??

*Litt ny i kakebakeverden jah* [8D]

*dytt*

Bare la den avkjøles og så kan du fryse den i enten plastboks eller fryseposer. Har fryst brownies og sjokoladekake flere ganger, og syns det funker fint. [:D][:D] Blir ikke så tørr som noe gjærbakst ol kan bli ved oppvarming.

Tusen takk for svar Yv85 - da skal jeg sette i gang her!!! [:D][:D]

lurte jeg og på, fant en muffinsmix her så jeg tenkte på å prøve det samme.... lenge leve TORO

ORIGINAL: Black Beauty

lurte jeg og på, fant en muffinsmix her så jeg tenkte på å prøve det samme.... lenge leve TORO

Så sant så sant[:)]
Hadde ikke blitt mye godt her i huset, hadde det ikke vært for TORO og alle de lure posene og eskene deres!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Leno

ORIGINAL: Black Beauty

Så sant så sant[:)]
Hadde ikke blitt mye godt her i huset, hadde det ikke vært for TORO og alle de lure posene og eskene deres!!! [:D][:D]

Dere bare tvinger meg til å bake den posen brownies vi har liggende og....Mannen er på jobbmøte og jeg alene hjemme....Jada jeg skal og fryse det...iallefall litt...hehe [8D]

Back
Topp