Wish me luck, har ikke gjort det på en stund.. oppdatering kommer om 1 times tid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er da. Har hatt lyst til og prøve det selv, men det ser jo så vanskelig ut!![]()
Var det jeg trudde skjønner du. Da er det ikke noe for meg, jeg blir så forbanna når jeg ikke får ting til, så da driter jeg i det.
Men det ser jo veldig godt ut da. Hva er det som er inni egentlig?
Ja det var irriterende,men da blir jeg bare mer gira. Ikke pokker at jeg ikke skal klare å lage makroner!
Og fordelen når de blir mislykka er at jeg må spise de opp før jeg baker fler,for jeg har ikke plass til å oppbevare så mange
Altså,når de blir mislykka så gidder jeg ikke ta på fyll,så da blir det bare kjeks,men det er godt det og
Det er eggehviter,sukker,melis,malte mandler,konditorfarge og evt smak.
Jeg bruker jordbærmelis til de rosa for der er det allerede smak og farge i,men jeg bruker litt ekstra farge.
Og så lager jeg sjokolademakroner. Da er det jo kakao som står for smak og farge.
Har tenkt å prøve å lage med pistasj og bytte ut mandlene med pistasjnøtter. Men må ha smak på fyllet også og da må jeg ha essens.
Kan bestille på nett,men venter til jeg skal ha noe litt mer enn bare en bitteliten flaske med essens![]()
Herregud, dette høres jo fantastisk ut!Er dem ikke sånn porøse og myke og sprø på en gang?
Hva er det man fyller dem med? Fader trur jeg må bake noe idag!!!
*Knasker på en sukkerert*![]()
Rå egg...i...kakerøre...har jeg aldri tenkt på at jeg ikke kan spise. DAMN!
Da blir det ikke noe baking med egg de neste 5 mnd...ble nesten litt tristIkke sant! Det kom jeg plutselig på i forrige svangerskap,etter å ha slikka en bolle med sjokoladekakerøre..
Gikk jo bra det òg,men ville jo ikke med viten og vilje putta i meg rå egg ellers liksom![]()
Norske egg skal vel være temmelig sikre? Har høns selv så jeg har forska litt på det, mener det ikke håpe vært funnet salmonella i norske egg. (Vi kan også spise norske egg som er opptil 7mnd gamle)
Er det noe annet man skal være redd for når det kommer til egg? Spiser dem jo aldri rå, men kjekt å vite uansett.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Tja,de ble litt sprekte oppå,men gud så gode de var varme,rett fra ovnen!
Ble ikke så godt bilde,men men
*Sikle!* De så sinnsykt gode ut! Fikk ihvertfall IKKE lyst på makroner nå nei! Flink du har vært!
![]()