Bake kake søte..

Snufla

Elsker forumet
Da har jeg akkurat satt sjokoladekaka i ovnen :) har lova de på jobb at jeg skulle komme ned med kake i lunsjen i morgen. Føler meg kjempeflink :)

Hva gjør dere i kveld da jenter??

ååååå har jeg og lyst til... Har nett laga og spist 4 hele vaffler med jordbærsyltetøy.... :dance011

Nå er snart lillegutt i seng, da skal jeg ta beina på bordet og se på tv og bare slappe av med bv til jeg skal legge meg.... Har hatt han masende rundt meg siden kl 7 idag tidlig så er ganske sliten i ørene kan man si....

Noe spennende å se på tv idag????

Da har jeg akkurat satt sjokoladekaka i ovnen :) har lova de på jobb at jeg skulle komme ned med kake i lunsjen i morgen. Føler meg kjempeflink :)

Hva gjør dere i kveld da jenter??
Nå fikk jeg skikkelig vann i munnen :) nam nam :) må nok lage en sunn krydderkake i morgen så slipper jeg å altid bli så fristet

Så snill du er:) er så kjekt når noen dukker opp på jobben med kake! :D eg sitter i sofaen med storebror oppå meg som sovnet.. (forsatt feber stakkar:( ) no skal eg bare fortsette å sitte i sofaen og vente på at mannen har tid til å se på permisjons papidene med meg:) bare 14 min til fotball kampen er ferdig:p

Nå fikk jeg lyst på kake :)

Får vel heller finne meg en skål frukt etterpå, akkurat fått ungene i seng nå, så gidder ikke reise meg fra sofaen enda :P

Nå fikk jeg lyst på kake også!!! Nam!! Har noen av dere en god brownies oppskrift?

Back
Topp