Bake kake i morgen

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Det ble seint i dag også,men nå er jeg trøtt hvertfall :)
Har sett på Terra Nova og skrelt pistasjenøtter, og i morgen skal jeg prøve å bake snickerskake med pistasje istedenfor peanøtter. Junior er allergisk nemlig.

Har skrevet en hel liste over ting jeg skal da,så er ikke sikkert jeg får bakt den kaka.
Høyt på lista står brettet klær,det trengs nå.
Er ikke så ille da,vi har hvertfall reine klær. De er vaska og tromla,bare ikke bretta.
Men nå skal jeg være flink og legge meg.
Skravles i morgen :)

Er bakover i tid lista å sniker litt jeg. Ble det noe snickerskake, hm, pistasjkake laging?:)

Og den derre Terra Nova!!! Er det den serien med dinosaurer???:) Hvis det er den, så fikk jeg sett 1 episode før vi byttet kanal leverandør, og da mistet vi muligheten til å se den... Tror den serien kan være noe for meg:P

He he. Fint at noen snkoker litt bakover. Nei det ble ikke noe snickerskake for jeg hadde ikke nok pistasjnøtter :( SÅ skal kjøpe en stor pose til og skrelle.. Tar sin tid, men det er bedre med de med skall på for de er salte, pluss at de ferdig skrelte er skummelt dyre og ikke veldig mye i posen.
Kanskje jeg prøver i løpet av uka.
Ja, det er den serien ja. BRA serie! Er nesten ferdig med siste episode nå, men jeg vil ikke at det skal være slutt.. regner med det kommer ny sesong til høsten.
Den gikk vel på tv2 zebra tror jeg od den kanalen har vi ikke lenger så da blir det netflix og de henger jo litt etter.. Blæh

Ups! Denne har jeg glemt å svare på:P

Gubben er veldig glad i pistasj nøtter, men de bør helst være skrelt OG saltet. Enda ikke funnet slikt noe her i sør:/ Ikke sikkert den varianten eksisterer i Norge..?:/

Har også veldig lyst å bake noe, muligens til helga:):)(jobber hele uka). Har litt ekstra søtsug for tida:P

Vi har ordnet oss Netflix nå!:) Så da skal jeg overtale hannkjønnet hjemme til å se Terra Nova sammen med meg;) Har innviet Netflix med etpar episoder av Lie to me, en krim serie. Faktisk en av få serier jeg ser på som kun inneholder forklarlige ting:P

Ups! Denne har jeg glemt å svare på:P

Gubben er veldig glad i pistasj nøtter, men de bør helst være skrelt OG saltet. Enda ikke funnet slikt noe her i sør:/ Ikke sikkert den varianten eksisterer i Norge..?:/

Har også veldig lyst å bake noe, muligens til helga:):)(jobber hele uka). Har litt ekstra søtsug for tida:P

Vi har ordnet oss Netflix nå!:) Så da skal jeg overtale hannkjønnet hjemme til å se Terra Nova sammen med meg;) Har innviet Netflix med etpar episoder av Lie to me, en krim serie. Faktisk en av få serier jeg ser på som kun inneholder forklarlige ting:P

Tror ikke det finns i Norge nei. Hvis ikke i en innvandrerbutikk da.
Så dessverre nå at Terra Nova har blitt kansellert etter 1 sesong :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Tror ikke det finns i Norge nei. Hvis ikke i en innvandrerbutikk da.
Så dessverre nå at Terra Nova har blitt kansellert etter 1 sesong :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ånei!:/ Håper den ombestemmer seg, The Walking Dead skulle også bare være 1 sesong. Hm, innvandrer butikk var er godt tips:) Skal sjekke ut det:)

Back
Topp