Syns alle baker horn for tiden jeg.
Frister skikkelig å lage, men er det noen som har noen enkle og gode oppskrifter?

Frister skikkelig å lage, men er det noen som har noen enkle og gode oppskrifter?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips.http://trinesmatblogg.no/2010/03/02/innbakte-horn-med-rød-pesto-ost-og-skinke/
Laget MASSE fra Trines Matblogg og oppskriftene hennes slår aldri feil. Tenker ost og skinke sikkert er godt for store og små![]()
Syns alle baker horn for tiden jeg.
Frister skikkelig å lage, men er det noen som har noen enkle og gode oppskrifter?![]()
Ikke jeg heller, men lagde horn her om dagen fordet. Kjøpte ferdig pizzadeig (fullkorn) for å rulle ut som jeg delte opp i trekanter, la i ost og skinke; vips! Deilige horn, hehehJeg baker ikke;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha, ja det var kjapt ;-)Ikke jeg heller, men lagde horn her om dagen fordet. Kjøpte ferdig pizzadeig (fullkorn) for å rulle ut som jeg delte opp i trekanter, la i ost og skinke; vips! Deilige horn, heheh![]()
EnigHaha ja enig!! Stadig noen som har bakt noe.. Det ser så godt ut, får vann i munn hver gang
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det var lurt, takk for tipsIkke jeg heller, men lagde horn her om dagen fordet. Kjøpte ferdig pizzadeig (fullkorn) for å rulle ut som jeg delte opp i trekanter, la i ost og skinke; vips! Deilige horn, heheh![]()
Det var smart når man har det litt travelt.Ikke jeg heller, men lagde horn her om dagen fordet. Kjøpte ferdig pizzadeig (fullkorn) for å rulle ut som jeg delte opp i trekanter, la i ost og skinke; vips! Deilige horn, heheh![]()
Veldig kjekt, penslet med litt egg så de ble så fine såDet var smart når man har det litt travelt.![]()
Skal prøve på det.jeg har en oppskrift hjemme. Men da må du minne meg på det i kveld![]()
Glemte å minne deg på det gitt.jeg har en oppskrift hjemme. Men da må du minne meg på det i kveld![]()
Glemte å minne deg på det gitt.![]()