Bake bake:)

Wildberg

Forumet er livet
Vet alle digger disse mat-trådene.....[8D]
Så nå lager jeg skoleboller:)

hehe:)
Tenkte jeg skulle fryse ned så jeg har når folk kommer på besøk når nurket har ankommet.

En ting da....
Glemte å ha på vaniljekremen før jeg stekte bollene..... For sent å gjøre noe med eller fins det noen tips?

Jeg bakte som bare det til førstemann, men problemet ble at jeg alltid glemte å ta opp fra fryseren. Så ikke glem hva dere har i frysern damer, selv om ammetåka tar til for fullt[;)]

Noen andre som kanskje vet?
Hadde gledet meg sånn til å ha vaniljekrem og glasur på og dere gravide vet jo hvor skuffende det er når man gleder seg til å spise noe, men så blir det ikke helt det du hadde sett for deg...

Jeg vet ikke med vaniljekremen, men det kan jo bli noen gode boller med bare melis/kokos på! Hvis de skal fryses, kan du sikkert ta på en klætt med vaniljekrem også hvis de skal varmes i ovnen...........

ORIGINAL: Lillyann

Noen andre som kanskje vet?
Hadde gledet meg sånn til å ha vaniljekrem og glasur på og dere gravide vet jo hvor skuffende det er når man gleder seg til å spise noe, men så blir det ikke helt det du hadde sett for deg...

vaniljekremen trenger strengt tatt ikke stekes. men hvis jeg var deg ville jeg prøvd (med noen få først) å ta på vaniljekrem og gi en rask oppvarming i ovn[;)]

Åh.. *gå å bake noe*

Back
Topp