Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hva baker dere til jul? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du da? Hva baker dere til jul?![]()
Peppernøtter, krumkaker og kakemenn hvertfalldu da?
Sjakkruter har jeg ikke hørt omÅh krumkaker, så godt, men så vanskelig å rulle syns jeg
Her er sjakkruter favoritten, så lager masse masse av de, også baker jeg maryland cookies, kakemenn, og kokosmakroner![]()

Sjakkruter har jeg ikke hørt ommmm, maryland cookies
Å rulle krumkaker er ganske enkelt egentlig, evnt kan du legge midten av krumkaka over en kopp og dytte den nedi. Da får du jo slike som du kan ha multekrem o.l i![]()
Sarah Bernard er så sykt godtPepperkake, kakemenn, krumkake lager vi selv. Også hjelper jeg mamma med Sarah Bernard
Havreflarn, sjokoladeboller (med puffet ris), mintkuler, konfekt, punsjboller.
Noen år lager jeg også marsipan.
Liker ikke tørre kaker så baker lite av det, men mannen liker serinakaker. Han får en stor boks av sin mor hvert år.

Det kan du! Bytt smør med plantebasert så er du i målÅh havreflarn! De kan jeg vel lage melkefrie?![]()
Åh havreflarn! De kan jeg vel lage melkefrie?![]()
Ikke alltid gøy og givende når man må bake 
Da jeg ikke tåler noen som helst og frøkan ikke får sukker så må bake alt vi skal spise, så blir det: pepperkaker, peppekake og sjokolade kuler(av dadler), hasselnøtt kjeks, marsipan og raw snickers kake. Blir også lussekatter i jula etter luciaMå begynne med peppekake baking snart , for må ha klart både pepperkaker og peppekakedeig til de begynner med i bhg
Ikke alltid gøy og givende når man må bake
![]()
Ja, er heldigvis ikke ofte kaker/saft mm. Hun reagerer ikke på å spise noe annet, heldigvisHva gjør du angående sukker i barnehagen da? Sender med ett alternativ til alt ?
Lager ikke mye kaker for det blir ikke spist opp, men lager brente mandler og myke karameller.