Bak fasaden

Jeg har også en permanent "kokestasjon" på kjøkkenet. Den kokingen er noe av det som er mest stress ass!

I know! Vi har en genial sterilisator fra avent som man kan putte hva som helst i (flakser, satt, ullinnlegg osv) men den går jo såklart akkurat ikke inn i microen -,-

Diverse utstyr til melkekua over hele kjøkkenet :) ammeinnlegg og håndpumpe.. allerede lei av å måtte koke alt mulig :p
Jeg ELSKER tapeten du har på veggen!! :) :) :) :)

I know! Vi har en genial sterilisator fra avent som man kan putte hva som helst i (flakser, satt, ullinnlegg osv) men den går jo såklart akkurat ikke inn i microen -,-
Kan man ha ullinnlegg i sterilisatoren? Og må de steriliseres? Har bare vaska de for hånd med lanolinsåpe....

Kan man ha ullinnlegg i sterilisatoren? Og må de steriliseres? Har bare vaska de for hånd med lanolinsåpe....

Har ikkje prøvd, men søstera mi gjorde visst det :) Jeg koker alltid ullinnlegg etter å ha vaska dem, jeg bruker milo, leste en plass at det var lurt, så koker dem i samme slengen som pumpa så er dem tørre morningen etter :)

Typisk!

Back
Topp