Velkommen til Tonje kokefabrikk![]()
Jeg har også en permanent "kokestasjon" på kjøkkenet. Den kokingen er noe av det som er mest stress ass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til Tonje kokefabrikk![]()
Jeg har også en permanent "kokestasjon" på kjøkkenet. Den kokingen er noe av det som er mest stress ass!
I know! Vi har en genial sterilisator fra avent som man kan putte hva som helst i (flakser, satt, ullinnlegg osv) men den går jo såklart akkurat ikke inn i microen -,-
Jeg ELSKER tapeten du har på veggen!!Diverse utstyr til melkekua over hele kjøkkenetammeinnlegg og håndpumpe.. allerede lei av å måtte koke alt mulig
![]()
Kan man ha ullinnlegg i sterilisatoren? Og må de steriliseres? Har bare vaska de for hånd med lanolinsåpe....I know! Vi har en genial sterilisator fra avent som man kan putte hva som helst i (flakser, satt, ullinnlegg osv) men den går jo såklart akkurat ikke inn i microen -,-
Kan man ha ullinnlegg i sterilisatoren? Og må de steriliseres? Har bare vaska de for hånd med lanolinsåpe....
Takk, den er veldig fin jaJeg ELSKER tapeten du har på veggen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vurderer å kjøpe dampkokerJeg har også en permanent "kokestasjon" på kjøkkenet. Den kokingen er noe av det som er mest stress ass!
Typisk!I know! Vi har en genial sterilisator fra avent som man kan putte hva som helst i (flakser, satt, ullinnlegg osv) men den går jo såklart akkurat ikke inn i microen -,-