Bak fasaden

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Jeg ser denne hashtaggen på installert stadig vekk med folk som legger ut bilde av hvordan det egentlig står til hjemme iblandt. Flere som vil vise fram litt av det som er bak fasaden? Jeg kan begynne :)

Benken på badet idag. Hadde en hylebaby plutselig midt i pumpinga så alt ble bare kasta rundt. Bajsa ned håndduken jeg pleier å ha på stellematte og noen (sikker meg selv) har kasta såpedispenseren til badet, så der er bare en refilldings... Jærra...

Vedlegg

• 1416498183926.jpg
    1416498183926.jpg
    47,2 KB · Visninger: 163
Hverdagslig å ha det slikt. blir bare mer og mer over alt føler jeg. Må minne både mannen og guttungen på at det går an å rydde opp etter seg.

SImageUploadedByBV Forum1416558798.277639.jpg stuebordet! Spisebordet er fullt av rot! Fant div hobbyting i benken igår, ska finne meg ein annen plass til det!

Diverse utstyr til melkekua over hele kjøkkenet :) ammeinnlegg og håndpumpe.. allerede lei av å måtte koke alt mulig :p

Vedlegg

• 1416581795121.jpg
    1416581795121.jpg
    82,2 KB · Visninger: 123
ImageUploadedByBV Forum1416584939.641887.jpg

Her kjører vi singelmiddag, og alt essensielt utstyr har fast plass på stuebordet! Pluss vannflaska som MÅ stå på armlenet på sofaen :P

Armlene på sofaen vår idag :) Ramlösa, fenikkelte, pupoesalve og ymse ammeinnlegg :p Fjernkontrollene ligger rett nedenfor xD

Vedlegg

• 1416587905440.jpg
    1416587905440.jpg
    60,5 KB · Visninger: 111
Godt å se det ikke bare er bomba her, forrige lørdag måtte jeg tilkalle svigermor slik at jeg fikk skiftet på senga og vaska badet :o var krise her, og det er ikke ålreit å ha det klekket på badet... Det skal sies at mannen var ute og jobbet, ellers hadde selvfølgelig han tatt seg av lillesnuppa :)

Godt å se det ikke bare er bomba her, forrige lørdag måtte jeg tilkalle svigermor slik at jeg fikk skiftet på senga og vaska badet :o var krise her, og det er ikke ålreit å ha det klekket på badet... Det skal sies at mannen var ute og jobbet, ellers hadde selvfølgelig han tatt seg av lillesnuppa :)

Når mamma eller pappa kommer så er jeg snar å levere fra meg ungen mens jeg springer rundt som en gærning for å få gjort det LITT presentabelt.

En smule lettere når mannen er hjemme ja...

Når mamma eller pappa kommer så er jeg snar å levere fra meg ungen mens jeg springer rundt som en gærning for å få gjort det LITT presentabelt.

En smule lettere når mannen er hjemme ja...
I dag blir det vel en rydderunde, regner med sambo er hjemme hele dagen i dag bortsett fra en times tid hvor han skal skeine opp hos kuene våre. Må få vaska badet og rydda gang stue og kjøkken da sambo har bursdag i morgen... Får gjester så greit at det ser noenlunde ut ;)

Åh heldig dere som klarer å ha det sånn rundt dere...jeg blir så irriterende og klare ikke å bare la det være..jeg virkelig håper jeg kunne det så slipper det stresse og urolighet jeg har...jeg føler at det går over på meg når jeg rydder rundt mins hun sover isteden for å sove selv:(...

Back
Topp