Bajas!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Gurimalla, for ei aktiv frøken jeg har i magen!
Da jeg la meg igår var det masse liv og røre, og jeg kjente masse på utsiden. Nå er det en som går bananas der inne igjen
Gutten min var mye roligere i magen, faktisk måtte jeg inn til sjekk flere ganger fordi han var så bedagelig. Men alt var bare fint med ham :-)
Skal se vi får en skikkelig rønner denne gang!

hehe, tenker det er en skikkelig hyper ramp som kommer til å snu opp ned på tilværelsen deres når ho kommer ut 

Det er morsomt å kjenne mye liv.
Aktiv mini i magen her også :-) Imorgen får vi vite om det er jente eller gutt (så sant det er mulig å se det). Har kjent spark daglig i en god periode :-)
Egentlig å forvente at mini blir aktiv, siden både jeg og mannen min var veldig aktive når vi var små. Får vi en rolig baby blir vi veldig forbauset!

Hehe, ja de kan være ulike disse barna. Både i og utenfor magen:)

her og er det en liten kickboxer, helt motsatt av storesøsteren sin....(som forøvrig er skikkelig bajas på utsiden)

Herlig!

Så gøy! :))))))

BlackBeauty skrev:
her og er det en liten kickboxer, helt motsatt av storesøsteren sin....(som forøvrig er skikkelig bajas på utsiden)

Hehe.
Her fortsatte storebroren å være ganske rolig på utsiden også - vi hadde en fryd av en babytid! Tror nok vi får en av et litt annet kaliber denne gang...

Det er så moro å kjenne liv!! Jeg har morkaken midt foran, og har blitt fortalt at jeg antakelig ikke vil kjenne noe særlig før senere, men har allerede i 4-5 uker kjent masse liv hver dag, og nå blir jeg vekket av det flere ganger om natten, og mannen min kjenner det godt på utsiden. Må jo si jeg lurer på hvordan det utarter seg de neste 20 ukene :-P

Back
Topp