Bailine

Fru+2

Forumet er livet
Noen som har testet ut dette?
Lurte litt på å prøve dette for å få stramet opp litt før bryllupet.
Sammen med vektreningen og dansing
Har nå prøvd trening og spise sundt med går ned 2-3 kg så står bom stille.Litt frustrert nå.

Jeg har ikke prøvd det..

Jeg gjorde det for noen år siden. Det hadde ikke kjempestor effekt på meg, men kan jo være det har det på deg likevel.

Skjønner at du blir frustrert av å trene og spise sunt uten resultater. Det SKAL jo ha resultat dersom man får inn mindre kalorier enn man forbuker.

Kanskje du må begynne å skrive ned det du spiser for å sjekke at du ikke spiser for mye...eller for lite(det gjorde jeg en periode). Det funket ganske så bra for meg, for jeg fikk meg noen a-ha-opplevelser av å notere ned på vektklubben til GR eller VGs vektklubb. Og så er det jo det at vekten kan stå stille leeeeenge før det løsner også. Det har jeg opplevd mye det siste året. Og nå har det stått ganske så stille siden mars.....men jeg bare fortsetter og håper det skal skje noe etterhvert....

Lykke til!

Jeg gjorde det året før jeg ble gravid med johanna og så resultater, men jeg var ikke flink å gjøre noe annet samtidig, så jeg bestemte meg at neste gang jeg skulle gjøre det var etter en slankekur, når det er litt sånn løst og slapt som kan strammes inn - tror det er bedre da. Du som trener og slikt samtidig kan nok se resultater tenker jeg

Back
Topp