Bahia Feliz

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Vi skal bestille sydentur i januar. Blir mest sansynlig til Bahia Feliz på Gran Canaria. Noen som har vært der rundt januar/februar? Noen råd, tips eller anbefalinger? [:)]

ORIGINAL: Lille My!

Elsket stedet, bodde på toppen, oransje hotell, Monte Feliz. Herlig [:D]
Var der slutten av okt/nov 2008. 35 grader på dagen, 26 i vannet. DEILIG!
Rolig plass for ungdommer men perfekt med barn [:D] Vil tilbake lett [;)]

Vi har ikke barn enda, så reiser uten barn. Men er ikke så veldig party-mennesker heller så. Hørtes bra ut![:D] Er nok sikkert ikke så varmt nå i januar da, men varmere enn norge[:D]

Vi bodde på Hotell Orkidea,kjempe flott hotell og kjekk undeholdning hver kveld. Jeg også anbefaller Palmiton Park,ein flott park. Det eneste "minuset" på Bahia Felize...var at det var en del kald trekk der. Men vi likte plassen veldig godt!!!

Jeg var der i januar for fire år siden. Var litt uheldig med været, regna en del. Men var en fin plass!! Bada en del både i bassenget og havet. Mye stein på stranda. Underholdning hver kveld på scenen der. Noen spisesteder på området, ellers må man ta taxi eller leiebil inn til en av byene. Men kunne godt reist dit igjen:)

ORIGINAL: Lille My!

Elsket stedet, bodde på toppen, oransje hotell, Monte Feliz. Herlig [:D]
Var der slutten av okt/nov 2008. 35 grader på dagen, 26 i vannet. DEILIG!
Rolig plass for ungdommer men perfekt med barn [:D] Vil tilbake lett [;)]

Der var vi også i slutten av mai i fjor... Varmt og godt da... Likte ikke bussturene videre mye og egentlig var barnebassenget litt dårlig sikret... Sander klarte å komme gjennom og ut på dypet og det gikk ikke så bra nei...
Badevakta kom heller ikke bort før ungen hadde det forholdsvis greit igjen...
Blåser litt der gjør det også men alt i alt så er det et sted jeg kunne dratt igjen... Ikke så svært mer koselig og lite og litt trygt for meg som ikke har stedsans.....

Back
Topp