Bahia Feliz

Vi har! Stortrivdes og skal tilbake. Bodde på tresvidas stor design leilighet med balkong. Vi hadde leiebil da, så kjørte rundt og så på ting og shoppet.

kan du si litt meir om hotellet? området rundt, maten, reint? langt til ulike plasser? korti på året var dere der....hmm...hehe..mange spm..

Jeg har vært der. Husker ikke hotellnavnet, reiste med star tour. Hotellet var veldig bra, rent og pent. God mat på restaurantene rundt forbi, litt liten plass til en shoppeglad jente da. Med mindre jeg får en veldig billig tur dit en annen gang, kommer jeg nok ikke til å reise tilbake. Det blåste veldig der, og det gjør det visst alltid. Beste plassen er vest for Playa del Ingles.

stoltmammat2 skrev:
kan du si litt meir om hotellet? området rundt, maten, reint? langt til ulike plasser? korti på året var dere der....hmm...hehe..mange spm..

Vi var på sommeren, så opplevde i grunn lite vind. Rent og pent, eneste var at man måtte ikke ha noe åpent om natten for da kunne det komme inn smådyr. Det skjedde ikke mer enn en gang til oss da. Stedet er ikke så stort, men det visste vi fra før, så derfor valgte vi å ha leiebil slik at vi kunne dra å shoppe, se dyreparken og badeland osv uten å være avhengig av buss eller taxi. Er veldig korte avstander. Hadde to små med oss og skal tilbake. stranden er ikke fin da, men vi er ikke strand mennesker så det spiller ingen rolle for oss. Stort basseng område, sklie og slikt til ungene og underholdning på kveldene. Stille og rolig, så flott for småbarnsfamilie. Noen steder hadde de utrolig god mat, andre ikke fullt så imponerende. Området er fint, grønt og enkelt å ha kontroll på. Også er det en grei pris med tanke på størrelsen på rom og hva man får for pengene, i hvert fall var det det i fjor. Noen liker seg der, andre gjør ikke.

Har hvert der 3 ganger, og alltid i 2 uker av slengen og vil aldri reise hjem igjen.
Fantastisk plass, stille og rolig og veldig barnevennlig.
Reiser glatt igjen :)
Vi har aldri ligget på hotellet, men leilighetene i bakken der.

er det langt å gå til bassenget fra de leilighetene?? synst d såg så langt ifra...lure på det andre hotellet..playa feliz eller ka d hette...vert der?

stoltmammat2 skrev:
er det langt å gå til bassenget fra de leilighetene?? synst d såg så langt ifra...lure på det andre hotellet..playa feliz eller ka d hette...vert der?

Det var der vi bodde, husker det nå. Jeg likte de leilighetene på det hotellet veldig godt. De fleste var på bakkeplan, greit med vogn. Veldig familievennlig.

stoltmammat2 skrev:
låg det langt fra basseng og restauranter? og hadde dere all inclusive?

Det var basseng på hotellet. Og en restaurant. Det var også matbutikk på hotellet (ta med bleier forresten hvis du har bleieunger, en pakke pampers kostet 20 euro, altså 160 kr). Det var et par hundre meter eller noe inn til "byen". Hotellområdet var ganske stort så vi brukte vel fem min på å gå til sentrum fra vår leilighet. Ha ha, veldig liten plass altså så det er ikke snakk om by og sentrum og sånn, vet bare ikke hva jeg skal skrive i stedet. Jeg likte meg veldig godt der altså, eneste grunn til at jeg ikke vil tilbake er som sagt vinden. For jeg liker alle byene på Gran Canaria, så da reiser jeg heller til en som det ikke blåser så. Stranda lå også rett ved hotellet. Ikke en fantastisk sandstrand, men den duger.

stoltmammat2 skrev:
låg det langt fra basseng og restauranter? og hadde dere all inclusive?

Og nei, vi hadde ikke all inclusive. Vi spiste på hotellbuffeten en gang, ikke noe å skryte av. Ville nok ikke valgt all inclusive der siden det var en del restauranter å velge mellom inne i sentrum.

Jeg syns det ble litt for lite sted egentlig. Og jeg liker å være litt på stranda og kose oss, men det var ikke særlig fin strand der. Det var også en del store bølger, så det var ikke et sted jeg ville tatt med barn og bada i sjøen. Bassengene var ofte fullpakka, men vi fikk da plaska litt vi også.
Vi lå på det hotellet på toppen der, via Star tour. Restaurantene var helt greie, jeg ble riktignok matforgifta på den ene. Men, det kan vel skje hvor som helst. Det var også rene og pene omgivelser.
Ville leid leiebil om dere ville oppleve litt der, og jeg ville valgt Tenerife istedenfor Gran Canaria.

vi skal faktisk dit denne uka. Det blir 6 gangen vi reiser dit. Vi kjempe trives. Det føles veldig trygt og godt å være der. Mange guider som snakker norsk/svensk og området får en til å senke skuldrene å føle seg trygg. Litt vind er det der, men er jo bare å finne seg litt le, for det er ikke vanskelig! Lykke til;)

Back
Topp