Bahia Feliz i januar, noen vært der?

feb&mars

Elsker forumet
Var det bra, anbefaler dere å reise der med barn på et år, hvilket hotell!? Kan dere fortelle litt..

Vi var der i mars 2009. Bra temperatur og flott plass. Bodde i disse leilighetene ( http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-las-pitas ) og hadde all-inclusive. Veldig barnevennlig og bra hotel.

ok, tak..noen som har vært på Blue Village Playa Feliz da?

vi har hvert der, men vi leier leilighetene som er der da.
synes det var mye bedre. for av og til så blir det til at en er "hjemme" og da er det bedre med kjøkken og stor leilighet.
gå i butikken å handle ferskt brød til forkost.

veldig barne vennlig sted.
bamseklubb.
har ikke hvert der i januar, men juni.
stor fornøyd og kan anbefales.
det er i allefall den erfaringen jeg har.
også går det buss og/eller taxi til stor byene.
savner plassen veldig og gleder meg til om det blir en neste gang med mine egne barn[:)]

Vært der flere ganger med barn. Har alt du trenger der. Ikke langt til shopping,tivoli,kamelriding etc. Ikke så veldig fin strand, men vi brukte mest bassengene.

ok, takk for synspunkter, andre som har vært der i januar?

Vi ville til bahia feliz i januar, men ombestemte oss pga kald vind der på vinteren.
Vi bestemte oss for sungarden i amadores i stedet. Veldig barnevennlig det og[:)] Vi reiser 1 Januar tidlig om morgenen! Det kan bli spennende! Har vert på bahia feliz før, det var rundt påsketider... var vell 13 år eller noe.. husker de var kaldt i bassenget og kald vind. men veit ikkje korleis det er der nå.

Var der i beg. av februar på hotel Orkidea,kjempe flott hotell,god service,kjekk underholdning+++ men det var en del kald trekk om dagene...

Back
Topp