Bahhh...

Lykke3

Flørter med forumet
aner ikke hva som skjer med meg for tiden... er skikkelig humørsyk, rett og slett sur, og har fått hodepine i fra en annen verden.. kan det være bivirkninger fra Lutinusen? :confused: all murringen i magen blir bare sterkere og sterkere og jeg er enda flere dager fra at det er noen vits i å ta test, rugedag 7. kjennes egentlig ut som at det er mensen som er på vei på grunn av surket og murringen, men ingenting er jo sikkert enda... også så uuuutååålmooodig på at disse dagene til testing endelig skal komme! :D:) huff.. ikke meningen å pøse ut masse negativt, men det e godt å få det ut da til noen som kanskje kan kjenne seg igjen ;):) har liksom ingen som er i samme situasjon som meg i min umiddelbare nærhet... :)
men en skikkelig gladnyhet i dag er at jeg skal bli tante!!! :smiley-bounce013
min manns søster skal ha baby og alle hjerter gleder seg! :love7

Så moro å bli tante! Er så heldig å ha en niese jeg også :-)
Jeg er aldri hormonell.. Ikke en gang på maxdose hormoner :-P lettrørt er jeg bestandig da. Men kjenner meg veldig igjen i utålmodigheten. Så klar for å få et svar på om det er noe eller ikke. Varierer mellom å føle meg gravid eller tro at mensen er på vei annenhver dag. Blodprøve mandag for min del. Lykke til ;-)

hehehe :smiley-bounce022 varierer nesten time for time om jeg mener jeg er gravid eller ikke :D blir iallefall ikke enig med meg selv ;) hvilken rugedag er du på nå? jeg får ikke blodprøve før den 9 juli og da er jeg på rugedag 20! o_O men sitter den, så sitter den selvsagt og jeg har vel sikkert til da ha tatt minimum 10 tester :) om ikke tr kommer da...:cool:

Fnis Må vel innrømme at det egentlig er nesten fra time til time her og.. Jeg er på dag 8 idag, blodprøve dag 12. Det var lenge å vente, full forståelse for at du tester noen ganger da ja! Krysser fingrene

Jeg kjenner meg igjen i noe av det du skriver :P Rugedag 8 her, har begynt å fått murringer :/ Ene øyeblikket optimistisk, det andre deppa :( :) På tidligere forsøk har jeg begynt å blø dag 9 og 10, så noen spennende dager nå ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Godt å høre at vi er flere :) Tr skal komme om 5 dager om den følger min vanlige syklus, men hvordan kroppen min fungerer nå må jeg bare vente på å se ;)

Back
Topp