Bahhh....

Thea og mamma

Glad i forumet
....jeg er så lei av å være sliten:-( Jeg føler at jeg er konstant sliten og henger etter med alt som heter husarbeid:-/ Og i morra er det min tur til å ha jentetreff, så nå sitter jeg og ser på alt jeg må gjøre når jeg kommer fra jobb i morra:-( Dagens syt fra meg....

Vet veldig godt hvordan du har det. Nå har du hvertfall en unnskyldning.
Veldig kjipt å ha det sånn når man ikke er gravid også. hva skal man gjøre da liksom?
Ikke gjør alt du MÅ gjøre. Du trenger sikkert bare gjøre halvparten. Resten kan vente til en dag du har mer overskudd ;)
Her har 2 fulle baljer med nyvaska klær stått i en uke. Tok den ene i kveld og tar resten i morgen. Liker ikke å ha det sånn,men vi har hvertfall rene klær,selv om de ligger i en balje og ikke bretta i skapet ;)

Har det slik her og, klarer ikke å gjøre så mye, ikke noen jekk følelse, men som skravlebøtta sier så er det ikke så farlig at alt ikke er helt på stell:) dagen i dag skal bli brukt til avslappning og litt rydding,, her kommer svigermor og svigerinnen min for helgen, å har jo lystbat det skal være greit når de kommer, me jeg kommer ikke til å slit meg ut for det:)

Back
Topp