Bahh!

kmkm

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg og mini er hjemme alene i helga, og da er det jo helt typisk at alt krøller seg til! ;-) Hun ville opp grytidlig i dag, og nektet å sove mer etter hun våknet fra dupp kl 13 (vanligvis 1530..). Så da ble det natt så tidlig som halv seks, etter en hel dag med bare sutring og styr. Hun sovna av seg selv, noe som aldri skjer, så jeg var egentlig såre fornøyd.. helt til jeg kjente at det lukta bæsj............ Nå er bleia skiftet og babyen sover igjen, men steike så sliten jeg er etter denne dagen :p

Hvorfor er alt ti ganger verre når mannen er borte? Ahh.. ikke kan jeg ringe han for å klage heller, for han er på fjellet uten dekning, så da måtte jeg bare klage litt her! :-D
 
..og bare for å toppe det hele så våknet hun før jeg rakk å komme meg til sofaen, skrek et kvarter og sovnet etter å ha bitt meg HARDT i puppen :-( Jeg elsker denne ungen altså, men noen dager er det så fryktelig deilig når hun endelig tar kveld ;-)
 
Huff føler med deg! Første gang min var borte. Var det noen døgn. Mini var 2 måneder. Holdt på å bryte sammen husker jeg xD men det går alltid fint etter man blir vant til det..
 
Huff føler med deg! Første gang min var borte. Var det noen døgn. Mini var 2 måneder. Holdt på å bryte sammen husker jeg xD men det går alltid fint etter man blir vant til det..
Ja, vi klarer oss fint, det er ikke det :) Men det er så forbaska typisk at han er borte når det er sånn, så jeg ikke har noen å klage til engang :-D
 
Ja, vi klarer oss fint, det er ikke det :) Men det er så forbaska typisk at han er borte når det er sånn, så jeg ikke har noen å klage til engang :-D
Ja er veldig typisk.
 
Min er borte 4uker og hjemme 4uker. Kun når han er borte hun kan finne på å være travel. Så han skjønner ikke hva jeg "klager" over :p
 
Tenk når dere får 2 og evt 3 ;) hehe, jeg er stadig alene med 3 og drt går helt fint ;)
Men ser jo greia, lov å klage litt, gjør det jeg og :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Tenk når dere får 2 og evt 3 ;) hehe, jeg er stadig alene med 3 og drt går helt fint ;)
Men ser jo greia, lov å klage litt, gjør det jeg og :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Hehe, ja det blir spennende! Stort sett går det jo veldig bra og vi koser oss masse når pappaen er borte, men det slår ikke feil at de vanskeligste periodene klaffer akkurat slik ;-)
 
Hehe, ja det blir spennende! Stort sett går det jo veldig bra og vi koser oss masse når pappaen er borte, men det slår ikke feil at de vanskeligste periodene klaffer akkurat slik ;-)
Kjenner til det ;)
Typisk det ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp