Vesle Helmine
Betatt av forumet
Jeg er i uke 22, å det gjør allerede nå vondt når han sparker? Det er rett og slett skikkelig ubehagelig, spes når han sparker nedover, kjennes ut som han skal sparke seg vei ut av høna ! Dette er nå mitt 4 svangerskap, å ikke med noen av de andre har jeg opplevd noe lignende! Sist lå morkaken foran, så da gikk fortvilelsen min mer på at jeg ikke kjente noe daglig, men detta, det topper det meste føler jeg. Jeg har kjent liv siden uke 12-13 denne gangen. Å på den ordinære ul hadde JM problemer med å ta bilder fordi han ikke kunne ligge stille? hjelpes får vi enda et barn med adhd i familien hehe:-) Trodde det holdt med 2??
Flere enn meg som opplever dette? Vet jo at hos noen her inne har de knapt nok kjent liv, å det er jo helt normalt også... Begynner virkelig å lure på hva han driver med inni der altså!
Flere enn meg som opplever dette? Vet jo at hos noen her inne har de knapt nok kjent liv, å det er jo helt normalt også... Begynner virkelig å lure på hva han driver med inni der altså!