Bah, så trøtt!!!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som har tips for å få den lille til å sove? Thea har sovet 1,5 timer, fordelt på to dupper, siden vi sto opp klokka ni i morges ( pluss noen bittesmå dupper på rundt 5 min hver)... Hun har hatt fri tilgang på pupp, jeg har bysset, bært, trillet i vogna...ingenting som hjelper... Stakar lille gjesper og gjesper, men får ikke sove, så nå er vi trøtte og slitne begge to her! Ethvert tips mottas med stor takk!!

Sovner hun ikke om dere legger dere sammen heller? Vanskelig å si hva som funker når vi nesten har motsatt problem..

Nei, ho sovner ikke uansett i dag :( den ene duppen sov vi sammen, da sov ho i 45 min, den andre på 25 sov ho i armene mine og så sov ho 15 min i vogna...

Hvor varmt har dere det inne?
Min har jo aldri sovet noe særlig, men nå har vi funnet ut at hvis det er så varmt her at vi må kle av oss, da sover han godt. Og så sover han best med masse bråk, av en eller annen grunn..

Hvor varmt har dere det inne?
Min har jo aldri sovet noe særlig, men nå har vi funnet ut at hvis det er så varmt her at vi må kle av oss, da sover han godt. Og så sover han best med masse bråk, av en eller annen grunn..

Er såpass varmt at hun ligger å spreller i bare body, noe hun elsker :)

Blir bare litt fortvila :( håper hun sover litt i natt da stakar... Jeg karer fint å være trøtt,men får så vondt av henne!

Prøv å svøpe henne i et teppe og sørg for at hun har det tett rundt seg i seng/vogge.. Det funket på storesøster her:-)

Jeg er ikke så veldig kjent her, og har ikke tråla alle trådene for info, men har fått med meg at dere sliter med sovinga.... Har dere prøvd kiropraktor eller manuellterapeut? Mange går dit bare om det er kolikk, men jeg dro for sikkerhets skyld for et par uker siden jeg... :p Bare for å få sjekka liksom... Og vi har null problemer med soving.. Det er gratis og vel verdt et forsøk spør du meg :)

Har vært inne på tanken ja... Fruen skal snakke med noen på jobben som har brukt kiropraktor her i byen.. Må finne en annen en han jeg var hos under svangerskapet i allefall, han ble jeg ikke trygg på... Hadde en super en da vi bodde i Oslo, men vet ikke når vi kommer oss dit heller...

Er kiropraktor gratis?? Hmm mener å huske at vi betalte for storebror. Jeg bruker teppe rundt snuppa:) det funker her hvertfall.

Markus <3 Mina

Er kiropraktor gratis?? Hmm mener å huske at vi betalte for storebror. Jeg bruker teppe rundt snuppa:) det funker her hvertfall.

Markus <3 Mina
Manuellterapeuten var i hvertfall gratis så jeg tror kiropraktoren er det også.

Maiken brukte litt tid på å sovne for noen uker siden og idet hun sovna så kvakk hun til igjen liksom. Når jeg beskrev det for manuellterapeuten så ville han ha henne til sjekk. Han fant som sagt ingenting, men det kan jo tyde på at han mistenkte noe.
http://manuellterapi.no/ Sjekk her!! Jeg personlig har mer tro på det siden de kan både muskler og sjelett... Men mange har god virkning av kiropraktor også altså.

Markus <3 Mina
Vi må betale for kiropraktor...

Back
Topp