Bagheera

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Har lest at du pumper deg og gir morsmelk på flaske til sindre.. Jeg gjør også det til Alexandra.. Har du merket at du får mindre melk?? Hvor ofte pumper du deg?? Jeg pumper meg tre ganger om dagen.. Morgen, ettermiddag og kveld...  Jeg merker nå at jeg begynner og få lite melk.. Jeg fyller opp en avent 260 ml på morgen og på ettermiddagen 160 ml og på kvelden mellom 100-120 ml..

Jeg har gjort det samme. Pumping stimulerer ikke produksjonen slik som amming, sies det. Jeg pumpa 3 ganger om dagen, og har nå slutta. Ble gradvis mindre og mindre. Med Sandra pumpa jeg hver 4 time, men da mista jeg melka pga medisiner etter en operasjon.

jeg har også drivi å pumpa meg, nå pumper jeg bare en gang om dagen, da får jeg 120 ml, har aldri fått så mye somm 200 ml, men jeg drev å pumpet meg hver 2 time jeg da....men nå pumper jeg bare en gang om dagen, snuppa får tillegg

ORIGINAL: lonamor

Koffor pumpe og gi flaske? problemer med amming??

Jepp, jeg har problemer med amminga.. Eller rettere sagt hun har problemer med og ta brystvorta.. Den er flat som ei pannekake[:D] Prøvde med ammeskjold , men det gikk bra i to dager så begynnnte hun og være irritabel når jeg skulle gi mat.. Derfor for hun flaske med morsmelk.. Og det funker fint[:)]

Back
Topp