baggen

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
når pakke baggen???   alle føder så tidlig for tiden synes jeg så håper ikke min slenger seg på det lasset[8|]

æ har pakka baggen å har alt klart så å si...=)

svarer deg her også jeg[:D]uke 37 tenkte jeg.har enda goood tid[&o]

jeg kommer nok til å pakke et par uker før termin, selv om min sikkert ikke vil komme før et par uker etter.. jeg bor dessuten 2 minutters kjøring fra sykehuset, så det er ikke sånn at det jeg ikke har med meg får jeg ikke tak i helelr.....

Har lest at man blir rådet til og pakke den I Uke 33 - 34.....
Vi bor ca 3 - 4 Minutter og kjøre fra Sykehuset, Såh avventer det litt her.... [:D]

Heller pakk den litt for tidelig, enn litt før sent... Sambo måtte pakke min forrige gang, da jeg fikk i uke 34.
(har leste en plass at det er mere vanlig å få litt før termin, enn over)

tenkte æ sku pakke den idag[:)] må dra å handle siste tingan som ska være i..leste en plass at d va 50prosent som fødte før termin å seff 50prosent som gikk over..vet ikke om d stemme

kom på en historie jeg hørte (her inne?) for lenge siden om en dame som ikke hadde pakket bagen. Plutselig var fødselen i gang, og mannen måtte pakke mens damen gjorde seg klar til å reise. Når hun kom på sykehuset fant de at mannen hadde pakket følgende; en pakke bind, høyhæla sko og en kneipp! [8D] [:D]

Tror nok at denne fyren var litt stresset og ikke tenkte helt klart, men det fikk meg til å tenke at kanskje det er lurt å ha en liste liggende over hva som skal med i alle fall...[:)]

Jeg leste et sted at gjennomsnittet av alle fødende i landet i fjor fødte i uke 39.

ORIGINAL: Alicia85

tenkte æ sku pakke den idag[:)] må dra å handle siste tingan som ska være i..leste en plass at d va 50prosent som fødte før termin å seff 50prosent som gikk over..vet ikke om d stemme

Jeg har skrevet en liste over hva som skal være i baggen i tilfelle noe plutselig skulle skje og mannen min må pakke den. Er redd for hva innholdet ville blitt da...
Men tror jeg kommer til å pakke den ca en måned før termin. I allefall det meste. Så får det heller ligge en lapp ved siden av med hva som mangler i den. Bruker jo en del av de klærne jeg regner med at skal være med.

ORIGINAL: lenemor

kom på en historie jeg hørte (her inne?) for lenge siden om en dame som ikke hadde pakket bagen. Plutselig var fødselen i gang, og mannen måtte pakke mens damen gjorde seg klar til å reise. Når hun kom på sykehuset fant de at mannen hadde pakket følgende; en pakke bind, høyhæla sko og en kneipp! [8D] [:D]

Tror nok at denne fyren var litt stresset og ikke tenkte helt klart, men det fikk meg til å tenke at kanskje det er lurt å ha en liste liggende over hva som skal med i alle fall...[:)]

Pakket den for 2 dager siden, tar ca 35min til sykehuset.. Satser ikke på at samboeren må pakke den i siste liten...kan bli mye rart og unyttig oppi der da he,he 

Jeg pakka ned en del ganske tidlig, ting jeg kunne klare meg uten (så de bare kunne ligge der). Resten pakka jeg kvelden vi reiste til sykehuset. Baggen ble igjen hjemme da, for i følge meg sjøl skulle jeg bare på kontroll....[&:] Men fødselen var alt i gang, så jeg fikk ikke reise hjem[:-][:D]

jeg har skrevet en liste over det som trengs..også har jeg begynt å pakke baggen..
Mangler omtrent alt, men da har jeg hvertfall begynt!!!
Regner med å gå over jeg, så har goooooooood tid [;)]

Back
Topp