Bagen skal pakkes

Wildberg

Forumet er livet
Tenkte å pakke bagen når det er ca 1 mnd til termin....
Dvs pakker den rundt 7 april.
Hvor lenge før termin skal dere pakke?

den står klar[:)]

Har ikke tenkt så langt enda jeg.. [8D]
Har ikke en gang en bag som jeg kan pakke i.. Kanskje skaffe meg det snart? [8D]
Har bare sånne gigasvære bager.

Men men.. Årnær sæ! [:D][8D]

Pakker nok 2-3 uker før termin kanskje.. [:)]

Snart.. Når jeg kommer hjem fra påskeferie eller noe.. 

Jeg tenkte jeg skulle pakke når det gjensto ca en mnd til termin. Men har nå ombestemt meg og har bestemt meg for å ha den klar i løpet av de neste dagene. Sliter med høyt blodtrykk, så sjansen er der jo for at jeg kan bli innlagt. Og vil helst pakke den selv, for selv med ei liste er jeg sikker på at gubben greier å glemme noe [;)]

Er 35 uker i dag, så jeg burde kanskje begynne å tenke på det. Har hvertafll fått skaffet meg bag og skrevet en liste..

Har begynt. Det vil si at jeg har lagt fram sokker, joggebukse, topper og amme-bh. Og satt fram bagen.[:)][;)]
Hehe..har litt mer klær som skal vaskes først, også må jeg finne ut av hva lillegutt trenger.. Toalettsaker er pakka da.
Tar det litt etterhvert.[;)]

Jeg skal pakke før den 7. april for da skal jeg på sykehuset. Må få laget meg ei liste og få tak i en bag først. [;)]

Skal handle inn det som trengs når lønna kommer til uka, og så pakker jeg før jeg reiser på fjellet. Kjekt å ha ferdig.:)

Pakker den når det er 1 mnd igjen:) Skal på innskriving på sykehuset den 13 april, så kan vel ta det etter det en gang tenker jeg. [:D]

Har planer om å pakke den når jeg går ut i permisjon. Da er det 3 uker igjen til termin [:)]

Skal pakke i løpet av påska, så da er den klar til en måned før termin :)

Den blir nok pakka etter påske [:)]
Greit å ha den klar synes jeg..
Sambo klarer nok og glemme halvparten som står på ei liste[8D]

Jeg begynner å pakke når jeg skal ut i permisjon. Starter vel en gang etter 12. april. Skal bruke de første dagene av permisjonen til å handle det jeg skal ha med meg. Så er hvertfall det klart. Mamma kommer også den uken. Mulig jeg venter til hun er kommet. Kan vi gjøre det sammen. Må jo ha noen amme-bh, ikke handlet det enda [:)]

Hatt den klar en stund allerede jeg:) har også pakket en liten bag til den kommende storesøster så her er vi klare alle mann, hehe[8D]

ORIGINAL: brownie*

tenkte å begynne etter påske en gang...[:)] 

Har allerde fått erfaring med at det er lurt å ha den pakket!

Så nå er den ferdig pakket og står klar i gangen til neste gang

Er så og si ferdigpakket den. Må bare gå igjennom det en gang til :)
Skal på påsketur, så tilfelle...[:)]

Back
Topp