Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke tenkt så langt enda jeg.. [8D]
Har ikke en gang en bag som jeg kan pakke i.. Kanskje skaffe meg det snart? [8D]
Har bare sånne gigasvære bager.
Jeg tenkte jeg skulle pakke når det gjensto ca en mnd til termin. Men har nå ombestemt meg og har bestemt meg for å ha den klar i løpet av de neste dagene. Sliter med høyt blodtrykk, så sjansen er der jo for at jeg kan bli innlagt. Og vil helst pakke den selv, for selv med ei liste er jeg sikker på at gubben greier å glemme noe [;)]
Har begynt. Det vil si at jeg har lagt fram sokker, joggebukse, topper og amme-bh. Og satt fram bagen.[:)][;)]
Hehe..har litt mer klær som skal vaskes først, også må jeg finne ut av hva lillegutt trenger.. Toalettsaker er pakka da.
Tar det litt etterhvert.[;)]
Jeg begynner å pakke når jeg skal ut i permisjon. Starter vel en gang etter 12. april. Skal bruke de første dagene av permisjonen til å handle det jeg skal ha med meg. Så er hvertfall det klart. Mamma kommer også den uken. Mulig jeg venter til hun er kommet. Kan vi gjøre det sammen. Må jo ha noen amme-bh, ikke handlet det enda [:)]