Bagasje vekt??

Barnslig

Glad i forumet
Hvor mye ca kan man pakke i en 120 liters bag??

120 liter dah o_O Hvor mange kg....... ?? litt i tåka her kjenner jeg :)

Til hva?
Fly?

Det avhenger av hva du har oppi det da... Murstein vil veie litt mere enn truser f.eks...:p:rolleyes:

klær, og sånt, til ferie ja, blir det over 32 kg tro??

Kommer jo helt an på hva du putter oppi bagen da :) Men det er jo bare å pakke i den og veie den på badevekta :) Kan fort bli over 32 kilo om du putter mye tungt i :p

sant det, det er vel 32 kg som er grensa pr kolli??

sant det, det er vel 32 kg som er grensa pr kolli??
Spørs hvilket flyselskap faktisk, noen har grense på 37 kg.
Men tviler egentlig på at det blir sååå tungt ;) jeg har ca like stor koffert selv og får den ikke opp i 30 kg uansett hvor mye jeg stapper i den ;)

Spørs hvilket flyselskap faktisk, noen har grense på 37 kg.
Men tviler egentlig på at det blir sååå tungt ;) jeg har ca like stor koffert selv og får den ikke opp i 30 kg uansett hvor mye jeg stapper i den ;)
Ok, men det er bra, har 60 kg tilsammen,siden vi er 3+baby og skal være borte 2 uker, prøver å bare trenge 2 kofferter:) Kommer sikkert ikke til å ta med så mye heller :)

Ok, men det er bra, har 60 kg tilsammen,siden vi er 3+baby og skal være borte 2 uker, prøver å bare trenge 2 kofferter:) Kommer sikkert ikke til å ta med så mye heller :)
Spørs jo hvor dere skal henn men i mange tilfeller så kjøper jo som regel turister en del klær og har med seg altfor mye klær også, så vis dere skal til syden pass på å ha med nok plass til å kunne ta med ting hjem igjen også ;)

Spørs jo hvor dere skal henn men i mange tilfeller så kjøper jo som regel turister en del klær og har med seg altfor mye klær også, så vis dere skal til syden pass på å ha med nok plass til å kunne ta med ting hjem igjen også ;)
Vi tar med bleier og sånt som vi bruker der så får litt plass hjem, pleier ikke handle så mye siden vi ikke liker å gå så mye rundt, blir strand,basseng og mat på oss ;)

Vi tar med bleier og sånt som vi bruker der så får litt plass hjem, pleier ikke handle så mye siden vi ikke liker å gå så mye rundt, blir strand,basseng og mat på oss ;)
Ja bleier er greit å ta med, som regel dårlig kvalitet på det, ihvertfall her nede

Kommer jo an på hva du har oppi. 12 liter klær veier mindre enn 12 liter sko...
Må nok veie den til slutt.

Back
Topp