Bagasje! Kan dette stemme?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Skal reise nedover snart. Kan det stemme at det er 46 kg pr pers?
Høres nesten for bra ut :-D
d90e38b83e81fc73903e8276950f6fe3

Ja, det ser sånn ut. Tror jeg ville ringt eller skrevet mail og hørt likevel bare for å få det helt sikkert bekreftet.

Ja, det ser sånn ut. Tror jeg ville ringt eller skrevet mail og hørt likevel bare for å få det helt sikkert bekreftet.
Ja. Tenkte å gjøre det. Skal ikke ha med så mye. Med blir fort mer enn de vanlige 20, når vi skal være bortreist i nesten 2 mnd.

Men vi er 4 som reiser :-D og barna er over 2 år-og har dermed lov å ha med egen koffert :-D etter litt googling tror jeg det stemmer :-)
Det står jo 1st bag og 2nd bag, altså det er to bager registrert. Jeg vil da tro at det er samlet vekt som står øverst. Kanskje du skal trykke deg inn der det står confirm baggage fees og se om du kan velge fire bager, og om vekten da endrer seg?

Det står jo 1st bag og 2nd bag, altså det er to bager registrert. Jeg vil da tro at det er samlet vekt som står øverst. Kanskje du skal trykke deg inn der det står confirm baggage fees og se om du kan velge fire bager, og om vekten da endrer seg?
Skal prøve å se :-D
Trodde det var at ene baggen var en max og også den andre :-)

Så nå at det var kun datteren min sitt navn det sto. Så det stemmer at det er pr pers. Trenger ikke å være redd for overvekt da :-D

Så nå at det var kun datteren min sitt navn det sto. Så det stemmer at det er pr pers. Trenger ikke å være redd for overvekt da :-D
Da er det bare å shoppe :p

God ferie:)

Så nettopp på nyhetene at noen selskaper nå tilbyr 20 kg ekstra for at man skal kunne ta med klær til båtflyktninger hvis man skal til et av landene hvor de kommer i land. :)

• Liker
Reactions: Io
Så nettopp på nyhetene at noen selskaper nå tilbyr 20 kg ekstra for at man skal kunne ta med klær til båtflyktninger hvis man skal til et av landene hvor de kommer i land. :)
Oi det visste jeg ikke :)
Skal ha med en del barneklær og leker, så da passer det supert.

Var forresten 30 kg pr pers. Ringte reisebyrået :)

Back
Topp