Skal reise nedover snart. Kan det stemme at det er 46 kg pr pers?
Høres nesten for bra ut :-D
Høres nesten for bra ut :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vi er 4 som reiser :-D og barna er over 2 år-og har dermed lov å ha med egen koffert :-D etter litt googling tror jeg det stemmerTror det er for begge bagene, altså 23 kg pr bag
Ja. Tenkte å gjøre det. Skal ikke ha med så mye. Med blir fort mer enn de vanlige 20, når vi skal være bortreist i nesten 2 mnd.Ja, det ser sånn ut. Tror jeg ville ringt eller skrevet mail og hørt likevel bare for å få det helt sikkert bekreftet.
Det står jo 1st bag og 2nd bag, altså det er to bager registrert. Jeg vil da tro at det er samlet vekt som står øverst. Kanskje du skal trykke deg inn der det står confirm baggage fees og se om du kan velge fire bager, og om vekten da endrer seg?Men vi er 4 som reiser :-D og barna er over 2 år-og har dermed lov å ha med egen koffert :-D etter litt googling tror jeg det stemmer![]()
Skal prøve å se :-DDet står jo 1st bag og 2nd bag, altså det er to bager registrert. Jeg vil da tro at det er samlet vekt som står øverst. Kanskje du skal trykke deg inn der det står confirm baggage fees og se om du kan velge fire bager, og om vekten da endrer seg?
Så nå at det var kun datteren min sitt navn det sto. Så det stemmer at det er pr pers. Trenger ikke å være redd for overvekt da :-DDet står jo 1st bag og 2nd bag, altså det er to bager registrert. Jeg vil da tro at det er samlet vekt som står øverst. Kanskje du skal trykke deg inn der det står confirm baggage fees og se om du kan velge fire bager, og om vekten da endrer seg?
Da er det bare å shoppeSå nå at det var kun datteren min sitt navn det sto. Så det stemmer at det er pr pers. Trenger ikke å være redd for overvekt da :-D
Yes! :-D Superdigg. Blir alltid så stressa for overvekt ellers. Men da vet jeg at turkish airlines er greie derDa er det bare å shoppe![]()
Goooood ferie da!Kjekt at du kan ha med litt når du blir såpass lenge borte.
![]()
Ja. Veldig greit :-DGod ferie![]()
Oi det visste jeg ikkeSå nettopp på nyhetene at noen selskaper nå tilbyr 20 kg ekstra for at man skal kunne ta med klær til båtflyktninger hvis man skal til et av landene hvor de kommer i land.![]()