Badstue

Førstegang

Betatt av forumet
Hva tenker dere om å benytte seg av badstue under graviditeten? Vi skal til Finland i sommer til familie der, og det er alltid badstue hver dag. Jeg er ikke så glad i varm badstue i utgangspunktet, men er litt usikker nå i forbindelse med gaviditeten. Jeg vet jo at de sikkert vil si det ikke er farlig, men de er jo oppvokst med det via morsmelk noe jeg ikke er! :help Vil være i uke 9 til 11 under oppholdet.

Jeg fikk veldig hjertebank og ble svimmel når jeg var i badstua.. Var ca 4 uker da.. Hadde enda ikke funne ut at jeg var gravid

Ikke helt heldig å være i badstu

bare kjenn på det selv, og rehydrer godt før og etter du har vært der inne.. om du kjenner at det er ubehagelig å sitte der inne så går du bare ut. ;-)
"alt" med måte... bl.a jeg holder emg unna jaqqusien til svigers, men det er fordi jeg ikke var så særlig fin etter å ha badet i jaqqusi i forje svangerskap... :p

Takk for svar :angelic: får bare prøve å begrense det å være obs. Blir fort varmt inni der så det får bli korte turer og heller mer soling på trappa utenfor :happy:

Back
Topp