Badstue, varme bad etc

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Mannen min og jeg skal på en liten tur denne helgen. På hotellet har de både badstue og spa. Eggløsning kommer antageligvis om ca 6-7 dager, altså ikke lenge etter helgen. Ville dere latt mannen gå i badstue og andre varme greier? Haha.. Mtp at det kan bli litt varmt for svømmerene mener jeg.. Han syns nok at jeg er litt nevrotisk på det baby-greiene allerede og syns sikkert det er teit om jeg ikke vil at han skal gå i badstue, meeen jeg håper jo på spire da.

Jeg og samboer har pratet om akkurat samme ting! Vi er ofte på svømmetrening og vi pleier alltid sitte litt i badstuen etter trening. Men vi ble enige om å droppe badstue. Hvertfall da el nærmer seg:) Jeg vet ikke om det har så mye å si, men vi tar ikke sjansen[emoji85]

Jeg og samboer har pratet om akkurat samme ting! Vi er ofte på svømmetrening og vi pleier alltid sitte litt i badstuen etter trening. Men vi ble enige om å droppe badstue. Hvertfall da el nærmer seg:) Jeg vet ikke om det har så mye å si, men vi tar ikke sjansen
emoji85.png

Hehe, da er det ikke bare jeg som er litt "streng" på slikt! Godt å høre :) Jeg er mest redd for at alle spermiene dør, men i beste fall hadde kanskje et par jenteceller overlevd :D Men tror ikke jeg tørr å ta sjangsen heller :P

Hehe, da er det ikke bare jeg som er litt "streng" på slikt! Godt å høre :) Jeg er mest redd for at alle spermiene dør, men i beste fall hadde kanskje et par jenteceller overlevd :D Men tror ikke jeg tørr å ta sjangsen heller :P

Bade kan dere hvertfall uten å være redd tror jeg:) Er vel helst boblebad med "over snittet" varmt vann som ikke skal være så bra.
Om dere vil sitte i badstue så leste jeg ett sted at man ikke burde sitte lenger enn ca 10 min [emoji1]

Bade kan dere hvertfall uten å være redd tror jeg:) Er vel helst boblebad med "over snittet" varmt vann som ikke skal være så bra.
Om dere vil sitte i badstue så leste jeg ett sted at man ikke burde sitte lenger enn ca 10 min [emoji1]

Ja, svømme i basseng og lignende gjør vi :) Kanskje han får sitte i badstuen i 7 minutter da :D Haha

Tror ikke det vil ha noe å si. Er forskjell på en kveld med varme, og å ta badstue hver uke...

Jeg er nok litt streng jeg og, her er ikke setevarmer i bilen lov engang:hilarious: er heller ekstra forsiktig:pmen om det er et enganstilfelle så går det nok bra. Spermen kommer seg raskt, det er ikke permanent "skade" i så fall;)

Jeg er nok litt streng jeg og, her er ikke setevarmer i bilen lov engang:hilarious: er heller ekstra forsiktig:pmen om det er et enganstilfelle så går det nok bra. Spermen kommer seg raskt, det er ikke permanent "skade" i så fall;)

Leste akkurat et sted at spermien *fornyer* seg hver 72 dag ca, så tenker at jeg dropper badstue :P Kjedelig viss flere av de skulle dø og det vil da ta litt tid før lagrene fyller seg opp :D Inntil nylig har han nemlig gått i badstue hver søndag etter trening.. :O

Tror ikke det vil ha noe å si. Er forskjell på en kveld med varme, og å ta badstue hver uke...

Han har inntil nylig gått i badstue hver søndag :O huhu. Tror vi dropper det denne helgen, bare for å ikke irritere meg over det viss tanta kommer :P Men enig med det at en kveld nok ikke spiller så stor rolle :) Viss romantikken er på bånn, får vi kanskje ta en tur i badstuen :)

Han har inntil nylig gått i badstue hver søndag :O huhu. Tror vi dropper det denne helgen, bare for å ikke irritere meg over det viss tanta kommer :p Men enig med det at en kveld nok ikke spiller så stor rolle :) Viss romantikken er på bånn, får vi kanskje ta en tur i badstuen :)

Aha, ja om han gjør det hver uke så stiller det seg litt annerledes. I bøkene jeg har lest skal mannen fokusere på å produsere sunn sperm ca tre måneder i forkant av prøvingen. Så han burde kutte den ut/ned, kanskje redusere tiden han er i badstu eller bare droppe det mens dere prøver.

Back
Topp