bading

cathrine2

Gift med forumet
vet d er en tråd om dette fra før av men[8D] hvor ofte bader dere? og hva bruker dere i vannet? når på dagen bader dere? (babyene deres altså[8D]) 

Linnea er med pappa`n sin i dusjen hver kveld. Sånn i 22 tida. Hun koser seg skikkelig i dusjen sammen med pappa`n sin, og da slår vi liksom to fluer i en smekk.
Han bruker ikke noe såpe på henne, kun litt shampoo i håret (hun har så mye hår [:D]).

Jeg vasker henne hver morgen og da har jeg litt såpe i vannet. En dæsj natusan såpe. Sånn at det skal lukte litt godt [:D]

Jeg vasker henne hver morgen, bruker da bare klut med varmt vann!
Bader henne ca. annenhver dag! Da bruker jeg litt olje i vannet, kjøpt på apoteket!

Bader hver, eller annenhver kveld i ni-ti-tiden. Gullet blir så døsig etterpå badet. Bruker vegetabilsk olje i vannet. Sebamed badeolje. Etterpå smører og masserer jeg hele kroppen med a-creme. Lillegutt storkoser seg!

Hei,
Vi bader ca annenhver dag, har litt olje i vannet.

Bruker stort sett vann uten såpe til bleieskiftene, men også "babyvåtservietter" (både med og uten lukt)

ORIGINAL: fruluna

Linnea er med pappa`n sin i dusjen hver kveld. Sånn i 22 tida. Hun koser seg skikkelig i dusjen sammen med pappa`n sin, og da slår vi liksom to fluer i en smekk.
Han bruker ikke noe såpe på henne, kun litt shampoo i håret (hun har så mye hår [:D]).

Jeg vasker henne hver morgen og da har jeg litt såpe i vannet. En dæsj natusan såpe. Sånn at det skal lukte litt godt [:D]

Hvordan klarer han å holde henne? Jeg ser liksom for meg at jeg skal miste Matilda visst jeg tar henne med.. Får han vasket seg selv da?

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: fruluna

Hvordan klarer han å holde henne? Jeg ser liksom for meg at jeg skal miste Matilda visst jeg tar henne med.. Får han vasket seg selv da?

Han holder henne i armen liksom og bruker den ene hånda til å vaske henne. Men det blir vel ikke så fryktelig mye vasking, tror det er mere kos jeg [:)]
Hun syns det er kjempegodt! Og pappa syns det er fint at han har en egen ting han gjør med henne.. jeg har amming, han har bading [:)]
Jeg tar imot henne etter en stund og tørker og sånn, og da dusjer samboer videre.

Back
Topp