Bading?

Amilie <3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Julemiraklene 2025
Noen sier man ikke kan bade i første trimester andre sier det ikke er noe i veien for det.
Jeg bor 2 meter unna badeland å har nå sittet å lurt lenge på om jeg kan gå på bading eller ikke.
Noen som har noe gode svar?

Har aldri hørt man ikke kan bade. Så kjør på - bad med god samvittighet :)
Svømming blir vel ofte anbefalt som trening under graviditet. Det er tett opp til livmor, så baby er trygg :)

Far på badeland du :) Eg var å bada i fleire timer her ein dag. Har ikkje høyrt at gravide ikkje kan bade. Einaste eg kan tenke meg er at dei som blør under svangerskapet ikkje børr bade i offentlige basseng.

Har aldri hørt man ikke kan bade. Så kjør på - bad med god samvittighet :)
Svømming blir vel ofte anbefalt som trening under graviditet. Det er tett opp til livmor, så baby er trygg :)
Far på badeland du :) Eg var å bada i fleire timer her ein dag. Har ikkje høyrt at gravide ikkje kan bade. Einaste eg kan tenke meg er at dei som blør under svangerskapet ikkje børr bade i offentlige basseng.
Tusen takk for gode svar. Da tar jeg meg ett kveldsbad i kveld :Heartbigred:love7:Heartbigred

Så lenge du ikke blør eller har fått beskjed om at du ikke bør bade, er det bare til å bade med god samvittighet. Du bør imidlertid være litt forsiktig med varmt boblebad og lignende i 1.trimester.

Back
Topp