Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019 17 Jan 2017 #1 Jeg ELSKER å bade på kvelden. Hva tenker dere om temperatur i vannet? Hvordan vet man at det ikke blir for varmt?
Jeg ELSKER å bade på kvelden. Hva tenker dere om temperatur i vannet? Hvordan vet man at det ikke blir for varmt?
tonjecathrine Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Septembergull'17 17 Jan 2017 #2 Når jeg har bada så har jeg bare hatt normal temp jeg. 37g ca. Normalt koker jeg meg selv, men nå kompenserer jeg heller med å ha ekstra nye skum
Når jeg har bada så har jeg bare hatt normal temp jeg. 37g ca. Normalt koker jeg meg selv, men nå kompenserer jeg heller med å ha ekstra nye skum
Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2015 Marsmellows-15 Septembergull'17 17 Jan 2017 #3 Så lenge du ikke sitter i kokende vann i timesvis går det bra. Et normalt varmt bad er helt ok!
Villrosa Elsker forumet Septembergull'17 Januarlykke 2019 17 Jan 2017 #4 37 grader høres litt stusselig ut Må ha litt mer tror jeg...