laban igjen.... Gift med forumet Februarhjertene2017 23 Jun 2016 #1 Er det noen som vet hvordan det er med bading så tidlig i svangerskapet? Baseng,hav,tjern? Vet at boblebad ikke er bra......
Er det noen som vet hvordan det er med bading så tidlig i svangerskapet? Baseng,hav,tjern? Vet at boblebad ikke er bra......
Molly Med lille spira i magen <3 23 Jun 2016 #2 Hørt at bobblebad ikke er lurt pga oppheting ja. Men ikke hørt noe om noe annet. Bada masse i basseng og hav sist
Hørt at bobblebad ikke er lurt pga oppheting ja. Men ikke hørt noe om noe annet. Bada masse i basseng og hav sist
J Jarlsberg Glad i forumet 23 Jun 2016 #3 Det går fint Men var noe med at man ikke skal bare i alt for varmt vann mener jeg å huske?
laban igjen.... Gift med forumet Februarhjertene2017 23 Jun 2016 #4 Molly skrev: Hørt at bobblebad ikke er lurt pga oppheting ja. Men ikke hørt noe om noe annet. Bada masse i basseng og hav sist Klikk for å utvide … Grunnen at jeg spør er forde jeg skal på båt til tirsdag. Det er det sånne spa basseng. Datteren min har veldig lyst til det
Molly skrev: Hørt at bobblebad ikke er lurt pga oppheting ja. Men ikke hørt noe om noe annet. Bada masse i basseng og hav sist Klikk for å utvide … Grunnen at jeg spør er forde jeg skal på båt til tirsdag. Det er det sånne spa basseng. Datteren min har veldig lyst til det