Bading!

Jenta vår koser seg veldig! Er kjempekoselig fordi hun virker så veldig tilfreds og ligger bare i håndflaten og titter så rolig på oss, mens hun småspreller litt med bena:D vi har nettopp begynt å bade henne, men blir 2-3 ganger i uka, og bare lett vask med en fuktig klut de andre dagene hvis det trengs:-)

Frøkna vår hyler så hele Østfold kan høre henne :-S så blir 1 gang i uken her foreløpig! Håper hun vil like det mer og mer :-)

Første badet i dag hvor faktisk lille har kost seg!:D bader 1-2 ganger i uka.

Han her eeelsker det, ligger og nyter og sukker fornøyd! Helt krise når vi tar ham opp da :p Blir ca 1-2 ganger i uka, mest for kosen sin del :)

Han koser seg , men sier ifra når han vil opp igjenn :P bader en gang i uka ca :) ser ingen grunn til å bade han hver dag da det ødlegger huden ! :)

Frøkna vår hyler så hele Østfold kan høre henne :-S så blir 1 gang i uken her foreløpig! Håper hun vil like det mer og mer :-)

Tror det kan være veldig forskjellig jeg. Mener å huske at vår første ikke var veldig fornøyd med bading den første tiden heller:p dere får holde ut, og prøve igjen:D

Vi tar et bad hver 3 dag. Hun blir helt stille og bare ser på oss, virker som hun koser seg :) første bad på sykehuset vræla hu som jeg ikke har hørt verken før eller siden, så har vel funnet ut at det er ok ;)

Har bare badet i baljen én gang og da skreik han seg mørkerosa :-o men tror vannet var litt for kaldt

vasker ham daglig med klut i vasken på badet. Vasket håret hans der også for noen dager siden. Virker som han liket det, klager i hvertfall ikke. Nå vet jeg jo bedre hvilken temp han liker på vannet. Men liker ikke å bade lenge, så jeg må være rask!

Jenta vår har aldri likt særlig å bade, unntatt en herlig periode rundt 1-1 1/2 års alder.

Har bare badet i baljen én gang og da skreik han seg mørkerosa :-o men tror vannet var litt for kaldt

vasker ham daglig med klut i vasken på badet. Vasket håret hans der også for noen dager siden. Virker som han liket det, klager i hvertfall ikke. Nå vet jeg jo bedre hvilken temp han liker på vannet. Men liker ikke å bade lenge, så jeg må være rask!

Jenta vår har aldri likt særlig å bade, unntatt en herlig periode rundt 1-1 1/2 års alder.
Godt det er flere som ikke nødwfår et smil i baljen! Føler oss som verdens slemmeste

Hun hater det. Bader henne i vasken og hun hyler så en utenforstående hadde sikkert trodd vi tok livet av henne. Her bare vasker jeg håret og tørker over kroppen med en klut. Viktig og være kjapp. Bader ca annenhver dag for hun ligger inntil meg og jeg svetter veldig på natten.

Ja :) Han bader én gang i uka. Oftere om det er varmt i været.

Hun bader ca 2-3 ganger i uken, alt etter behov :-) Såfremt hun har spist, så virker hun veldig fornøyd når hun bades.

Hun her vræla første gangen. Men her hjemme har hun vært mer fornøyd. Må få gjort det 2-3 ganger per uke tenker jeg. Mest for kosen. :)

Vi lærte et triks på sykehuset. Svøpe babyen i en koseklut, og la den ligge i kluten mens du sakte senker den ned i vannet. Ta barnet så langt ned at rumpa ligger mot bunnen. Så løsne på kluten. Kluten gjør at ikke armene flyr til alle kanter. :)

Her bading litt opp og ned.. Vært litt pes med luftproblemer og "stellematteskrekk" så har bare blitt bading 1 gang i uka, men koser seg litt når hu først ligger nedi vannet :)
Noen som har tenkt på å ta med lille til badeland? Hvor gammel da eventuelt? :)

Det er nok ikke det hun liker best nei, så blir egentlig altfor sjeldent. Vet det bare blir skrik :p
Har badet henne i vasken, og gjort det så fort som mulig når hun viser tegn til misnøye (kan gå greit det første minuttet)
Lurer på og bruke balja snart, vokser jo ut av vasken snart! Hehe..

Hvor lenge bader dere?

Back
Topp