Bading

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Ble plutselig veldig usikker. Fikk vite av en venn at eg ikkje kunne bade lengre. E i morgen( søndag) i uke 36.

Meg og samboeren har tenkt å ta med oss ungene hans og min niese på stranden å bade i morgen. Eg føler det hadde vært deilig å kunne dyppe kroppen litt eg å. Men har eg lov til å bade egentlig ?? Eller e eg for langt på vei ??

E førstegangsfødene, så vet ikkje kor grensen går.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har badet etter uke 36 jeg. Trodde det var slik at man ikke kan bade etter at vannet har gått?
Har forøvrig tenkt til å bade i morgen også. Er da 38+1 :P

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Spurte jordmor for å være på den sikkre siden når jeg var der på onsdag forrige uke. ( siden d var meldt så bra vær :) )
Så lenge slimproppen, eller fostervannet ikke er gått så var d bare å bade :) Har også tenkt meg en tur på stranda i morgen er 36+2 da :)

Kordan vet man at slimproppen ikkje e godt ??

Men da tar eg å bader litt i morgen da.

Blir nok ikkje full svømming, sist eg svømte fikk eg en følelse av å drukne. Magen virket så tung når den peker nedover i vannet.

Bad i vei:) her ligger jeg og dupper som en hvalross i sjøen støtt og stadig....

Koss man veit om slimpeoppen har gått veit jeg ikke (3gangsfødende...) men den skal nå inneholde blod og slimklumper visstnok.... Har aldri oppdaga det jeg....

Du kan bade forde om slimproppen har gått. Babyen er ganske beskyttet inni der..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg må bare spørre :p slimproppen.. hvis man har hatt to små blødninger etterfulgt av rosa utflod, kan det da tyde på at slimproppen har gått?

venter prins i august <3

Slimproppen fornyer seg hele veien, med mindre du får ut noe som ligner en geleaktig propp, sånn jeg har forstått det. Så, så lenge vannet ikke har gått er det bare å bade :)

Er det noen som merker at det kjennes kaldere ut i vannet nå som man er gravid enn før man var det?

Syns det er altfor kaldt, så ikke klart det i år, men bada som en flodhest i fjor

Sent from my iPho

Bad i vei :) Jeg spurte jordmoren min, og hun sa at dette med at gravide ikke kunne bade mot slutten av svangerskapet hadde de gått vekk i fra nå :)

Har bada i iskaldt vann i dag i begynnelsen av uke 38. Var deilig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp