Bading

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor ofte bader dere barnet, og hva har dere i badekaret? :) Her er d 2-3 ganger i uka med olje, men lurer på å begynne med noe form for såpe i vannet snart.. Men veldig usikker på d..

Bader som oftest 2 ganger i uken. Av og til 3. Bruker egentlig kun olje i vannet når jeg syns hun er tørr i huden. Ellers har jeg faktisk ikke noe annet i vannet. Man trenger vel ikke det? Såpe tørker jo ut huden og olje tetter igjen porene, så er vel best å ikke bruke så mye produkter på de.

Veslegutt bades 3 ganger i uken stortsett;) Jeg forguder weleda sine produkter;) Bruker derfor olje fra de, og shampoo.
Skal bruke minst mulig etter hva jeg har lært;) Jeg smører dog veslegutt med noe i panna av og til, face cream fra weleda...men det var hs som sa jeg kunne når han ble tørr;) Han var nemlig litt tørr i pannen på kontrollen.

Bader 1-3 ganger i uken, alt etter hvor mye gulping og uhell han har :P ;)
Bruker ingenting i vannet, men smører han med litt olje når han fortsatt er våt dersom han er tørr i huden. Bruker også litt babywash fra SebaMed (apotek) på vaskekluten dersom han har hatt et skikkelig grisete uhell :P

Bader annen hver dag. Av og til har jeg litt olje i, av og til litt badesåpe i. Det kommer helt an på om han er "skitten", lukter gulp eller er tørr i huden.

1 gang i uka omtrent. Han gulper ikke, og det går sjeldent galt utenfor bleia. Bruker olje og et eller annet barne/babysåpegreier jeg har for hånden :) Kjøper litt forskjellig fra gang til gang.

Bader ca hver annen eller tredje dag :) Bruker litt olje i vannet, og litt såpe om han lukter gulp, noe han stort sett gjør :p har en gulpeunge, og lukta går ikke bort bare med vann :)

Jeg bader Leoh 1 gang i uken, pga har blir så fort tørr i huden..men har babyolje og bitte litt såpe i vannet ;)

☆★hilsen meg★☆

Bader hver 3.dag. Bruker egentlig bare vann. En dæsj olje innimellom i tilfelle hun har vært uheldig med litt tiss, men det er sjelden. :)

Bader 1 gang i uka ca :) lite gulping og aldri bleieuhell :) bruker en dæsj babysåpe :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Litt forskjellig, alt fra 1 til 3 ganger i uka.
Vi dusjer sammen, så ikke olje eller såpe her.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Tror jeg bader han under litt under gjennomsnittet :P en gang i uken, men ikke alltid det en gang. Vi har et knøttlite bad som man kan gjøre alt på en gang. Når man sitter på do, kan man dusje, pusse tenner og gjøre sitt fornødne samtidig.. vi kun balje, den fra Stokke, så hele badinga blir veldig knotete. Vasker han der det trengs hver dag heller :) så for badinga bli andre pri.

Lulilu

1-2 ganger i uka, bruker litt såpe i viss han lukter gulp. han har noen sprutgulper uten like av og til og den lukten går ikke bort med vann..

Bades 1-3 ganger i uka. Hvis a ikke bader så dusjer vi sammen. Vesle mor elsker å bade/ dusje så vi har meldt oss på baby svømming utpå nyåret :) Gleder oss masse til det :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp