Bading

biddit

Flørter med forumet
Her har badestunden på kvelden vært en hyggestund for hele den lille familien vår helt fra fødselen av. Lillemann har stortkost seg i badekaret og alltid vært blid og fornøyd.
Men så for litt under en uke siden da jeg skulle til å ha han ned i badekaret begynte han å hylskrike! Jeg ble livredd, for min første tanke var at jeg hadde brent han med for varmt vann, men vannet hadde fin temperatur! Og hver gang jeg prøvde å ha han neddi ble det bare skriking, så det endte med at jeg måtte holde han over badekaret å vakse han.
Og sånn har det vært nå hver gang han skal bade! Har prøvd å bade han til forskjellige tider, for å se om det er fordi han er sliten på kvelden at han ikke vil bade, men det er ingen forskjell.

Kan det være bare en periode eller? Noen andre som har baby som ikke vil bade?
Synes det er veldig syns, for vi kosa oss jo så under badingen!

Vi slet en periode, losningen ble aa bade han sittende. Naa gaar det bra saa lenge vi legger han nedi paa en maate saa han ser hva som skjer og ikke blir overrasket.

Tummy tub ;-) littla mi begynte så smått og oppføre seg som din. Etter jeg kjøpte tummy tub så eeelsker hun og bade! Sitter og drar seg i beina, splasker, smiler og ler <3 en annen ting med tummy tub'en er at babyen fiser og raper som bare det :-)>

Vi har akkurat det samme problemet her. Trodde hun var skikkelig redd for vannkrana eller noe, jeg. Jeg bader sammen med henne, så vet at temperaturen ikke er for varm. Men kanskje tummy tub er tingen, ja!

Vi har ikke helt fått til tummy tuben vi, men etter å ha lest litt ser jeg at vi får prøve igjen. Med første var det umulig å bruke den, for hun var så stiv i beina at hun aldri lot seg synke ned.

Back
Topp