bading

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
nå når disse tassene våre vokser til, lar du h*n sitte å bade alene på badet?

Ellie leker så fint i badekarret, og det er høye kanter, så hun kommer seg ikke ut alene,
derfor går jeg en del fra og til... rydder litt, henger opp klesvask, ordner kveldsmat osv.
er deilig å kunne "slippe litt taket", og ikke overvåke hele tiden. :)

NEI!
En kosmpis av meg mista datra si ved å ta en tlf i 2 min utenfor i gangen, hun var 4 [:(]

Så jeg er på badet hele tiden mens hun bader, og kommer nok til å være det leeenge fremover..

Nei, jeg er på badet hele tiden mens de bader. Både med Jørgen og med hun eldste på 3,5 år.
Tar ikke sjansen på å la de sitte der alene. Vet aldri hva som plutselig kan skje.

Jeg går aldri i fra henne når hun bader, selv om hun sitter i balje med høye kanter, så kan hun faktisk skli bakover(har skjedd noen ganger) Så jeg tar ikke kjangsen!

Nei aldri i verden, det kunne ikke falle meg inn å forlate et lite barn i badekaret uten tilsyn.  Livsfarlig er det!

ORIGINAL: Undrer

Alltid minst en voksen på badet.

samme her.
Er på grensen til hysterisk akkurat med det der, ja.

Aldri i livet!!!

Ei i klassen min mista lillebroren sin på den måten. Moren var i naborommet og strøyk tøy i fem min. Da hun kom inn på badet hadde gutten druknet. Hun trodde at når noen druknet ville de først lage lyd og fekte med armer og bein..men det er ikke tilfelle. Det skjer som regel stille..

er vist bare meg gitt....

men, døra står oppe, og jeg står i gangen, slik at jeg ser rett inn i badekarret om jeg henger opp klær.
så lenge som 5 minutter er jeg aldri i fra henne, max 2...
men så klart, hun kan jo ha drukna til da...

Aldri! men står ofte inne på badet og henger opp/legger sammen klær samtidig som eg ser til han. Er litt skummelt med Torian for han går utav og oppi og plutselig sklir han. Pluss at en vet aldri om de faller fremover/bakover og ikke får tak noen plass til å komme seg opp. Så tør ikke det nei. Vi er alltid en der inne med han.

ORIGINAL: Luthien05

ORIGINAL: Undrer

Alltid minst en voksen på badet.

samme her.
Er på grensen til hysterisk akkurat med det der, ja.

Så små unger vet ikke hvor opp og ned er om de faller under, de vet ikke at opp av vannet er opp om noen sjønner.
Så de kan faktisk presse seg nedover istede for opp..

her får største på 7 dusje alene nå,men vi sjekker henne innimellom også, Han på 4 får ikke dusje uten at vi er på badet sammen med han! uff, hadde aldri tilgitt meg selv om det hadde skjedd noe

ORIGINAL: Alpha

Nei aldri i verden, det kunne ikke falle meg inn å forlate et lite barn i badekaret uten tilsyn.  Livsfarlig er det!

nei det tør jeg ikke...
eneste er om hun bare sitter i dusjkabinettet og leker med dusjen, da kan det hende at jeg løper litt fremm og tilbake

Nei,er sammen med han hele tiden. Plutselig er han under vann å svelger endel,å da må jeg gni han litt med hånduken så ha tar seg igjen. Så tør ikke det på mange år enda.

Vi sitter alltid på badet med han når han bader.
Tørr ikke annet.

man kan drukne i en cm vann så det skjer ikke!!!!!!!!!

er nok maaange år til han får være alene med vann jah!

Slipper han ikke ut av synet nei! Han har allerede tatt seg et par dukkerter hvor jeg har måttet fiske han opp. Da har jeg heldigvis hatt øynene på han.

Jeg har løpt rett inn på soverommet for å hente meg en truse etter at vi har dusjet og han fremdeles sitter i baljen. Men er fremogtilbake på mindre enn et halvt minutt.

Ellers er jeg på badet når han bader. Rydder og vasker litt.
Samboer derimot... [:'(]

Nei, vet du tanta mi holdt på å drukne i badekaret som liten. Hun falt bakover og det var ikke mye vann i karet, men store søster reddet henne.

Men jeg bretter klesvasken, setter på klesvask og sitter på doen å ser hun leke osv siden alt er på badet. Det er ikke noe problem, men vi har som vane om jeg må ut av badet venter jeg til samboern står i døra.
Kunne aldri ha tilgitt meg selv om jeg hadde mistet henne[&o]
Det er så lite som skal til. Falle å slå hodet og bli bevisstløs og/eller sluke vann i sjokk.

Men hun har gått på trynet i badekaret 100 ganger da hehe....sklidd på ræva og under vann, men jeg vræler ikke ut av den grunn og heller ikke Linnea for hun ligger der med store øyne før hun prøver å sette seg opp igjen selv og fortsette med sitt med et smil. Men bare der ser jeg at ting kan skje fort.

Å når proppen er ute og vannet har rent godt ut, så har jeg faktisk gått inn på rommet hennes som ligger vegg i vegg og lagt klær i skuffen hennes.

Hun er vel mer eller mindre en fri fugl ute av badekaret, for jeg løper ikke rævva av meg hjemme. Hun får gå hvor hun vil stort sett og drive med sitt.
For mange er jo det horibelt.[8D]

Back
Topp