Bading

Kvadespile

Forelsket i forumet
Hvilken temperatur har dere på badevannet?

For når jeg bader Adrian ser jeg at han fryser så fælt i vannet, så jeg har lurt på å ta litt varmere vann, men jeg har ikke turt å ta det noe særlig varmere i tilfelle. 

37 grader har vi på vannet..

Og han fryser ikke da? For jeg syns det ser ille ut når han skjelver så fælt =(

Har ikke målt, men på med den varmen de brukte på sykehuset hylskrek han hele tiden og viste at han ikke trivdes, når jeg hadde oppi så jeg syntes det var godt ble det andre boller! Nå koser han seg som bare det!! [:)]

Sa gå etter magefølelsen din du [:D]

Godt å høre :D For jeg kan godt skjønne at han syns det er fælt nå, det er jo iskaldt!

På sykehuset sa de at vi gjerne kunne ha litt varmere enn 37 grader, bruker ikke temperaturmåler vi, stikker bare albuen og unerarmen neddi vannet, og kjennes det passe godt å varmt ut, så er det bra nok for lillesnuppa [;)]

Jeg hadde det også for kaldt første gangen han bada - rundt 37 grader, for da kjente jeg ikke vannet da jeg stakk albuen nedi. "Men er jo slik det skal være...."[8|][8D]

Så neste gang brukte jeg bare det samme som i har i dusjen, rundt 38-39 grader, vil jeg tro. Men fra jeg har tatt vannet oppi badekaret, til klær og alt er av, har det nok blitt litt kaldere, men fortsatt varmt. Og han storkoser seg.[:)]

38 har vi.. Hun elsker å bade etter vi skrudde opp 1 grad :)

Vi har vel ca 38 grader. Prøvde først med 37, men da var hun litt urolig.

Jeg kan ikke bruke albuen min fordi at for meg er 35-36 grader mest behagelig og da fryser jo hun. Så jeg er avhengig av temp måler. [;)] Jeg føler jo nesten 38 er skoldende på meg når jeg holder henne i badebaljen.
Samboer klager alltid når han dusjer etter meg fordi jeg har det så kald (selv om det for meg er kjempe varmt [8|]).

Back
Topp