For snart halvannen uke siden badet frøkna i badekaret (hun pleier å elske det), men da klarte hun å bæsje i vannet. Da begynte hun å gråte veldig og ville utav. Vi tok ut vannet, spylte og fylte opp nytt vann. Da badet hun fornøyd videre.
Det som er problemet nå er at hun NEKTER å bade
hun gråter og blir helt fra seg, selv om hun går fint inn på badet og stiller seg klar til å få av tøyet. Med en gang hun kommer i vannet så blir hun fra seg.
Noen som har vært borti dette før og har noen gode tips? Tenkte jeg skulle prøve å bade sammen med henne neste gang, får se om det hjelper
Det som er problemet nå er at hun NEKTER å bade
hun gråter og blir helt fra seg, selv om hun går fint inn på badet og stiller seg klar til å få av tøyet. Med en gang hun kommer i vannet så blir hun fra seg. Noen som har vært borti dette før og har noen gode tips? Tenkte jeg skulle prøve å bade sammen med henne neste gang, får se om det hjelper

jeg har badet med henne så og si hver gang, og hun skulle bare sitte på fanget en stund mens vi var i badekaret. Men nå badet hun alene mens samboer var der, og vi kunne nesten ikke få henne opp igjen