Bading og amming

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Går det fint å bade når man ammer?? Er det lett å få brystbetennelse? Har ikkje turt å dukket meg ennda, bare vassa til livet.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Hørt man Ik skal bade før etter 6 uker?? Når fødte du? Sååååå lyst å bade her men fødte for 14 dager siden og blør fortsatt:(
Pass på å holde brystene varme ihvertfall:)

Jeg har bada flere ganger daglig siden dagen etter 6 uker etter fødsel! Nytes til det fulle :-) :-)
Skal sies at jeg kjenner at jeg fryser mye lettere på puppene enn vanligvis altså, så er nok lurt å være obs. Jeg bytter bikinioverdel med en gang etter dukkertene for å unngå å gå med det vått. Kaldeste jeg har bada i er 15-16 grader, og varmeste 19,5. Er muligens ikke så lurt i veldig kaldt, men jeg har ikke motstått fristelsen :-/ Så får jeg heller banne og steike som f... om jeg skulle være uheldig.

Er 3 uker siden eg fødte... Snakka med helsesøster og hun sa d va greit å bade så lenge renselen vae øve.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Så lenge renselsen er over så er det nok greit ja . Det varierer vel når man er ferdig med den.derfor man sier sånn ca seks uker.:) kos deg med bading.bare pass på at du ikke blir kald på brystene hvis du tenker på bading ute.brystbetennelse er ikke noe stas:):)

Back
Topp