Kh89 Elsker forumet 27 Nov 2014 #1 Hvordan er "reglene" for det så seint i svangerskapet? Er det noe sånt at man helst skal unngå det eller blander jeg med noe annet nå?
Hvordan er "reglene" for det så seint i svangerskapet? Er det noe sånt at man helst skal unngå det eller blander jeg med noe annet nå?
:)Solsikke:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019 JuniJubel2021 28 Nov 2014 #2 Hvis Slimproppen ikke er gått trodde jeg det var ok? Litt usikker, pass på å ikke bli alt for varm
Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014 28 Nov 2014 #3 Er vel helst varmen? Så lenge du er komfortabel så bør det vel gå bra.
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 28 Nov 2014 #4 Jeg fikk fortalt av legen at så lenge VANNET ikke har gått er det greit, men du dere må ikke bli for varme. Kos deg!
Jeg fikk fortalt av legen at så lenge VANNET ikke har gått er det greit, men du dere må ikke bli for varme. Kos deg!
indira12 Forelsket i forumet 28 Nov 2014 #6 Så lenge vannet ikke hat gått er det greit Det med slimproppen var visst noe de sa før i tiden, men så lenge fosterhinnen er intakt så er det trygt
Så lenge vannet ikke hat gått er det greit Det med slimproppen var visst noe de sa før i tiden, men så lenge fosterhinnen er intakt så er det trygt