Bading i basseng

MissSE

Elsker forumet
Kan jeg gå og bade i "vanlig" familiebading i basseng?
Da tenker jeg på temeraturen.
Når jeg var på babysvømming var det jo ekstra oppvarming i bassenget, men hvor mangen ekstra grader snakker vi her?
Og når tåler de å bade i vanlig oppvarmet basseng.

ja det kan dere eneste kan ikke være like lege som oppvarmet baseng. men er ikke sikker på temp forsjellen. men vi har badet i vanli temp og det går fint [:D][:D]

Vi er ikke så lenge alikevel, vil ikke overdrive, så han blir trøtt og lei.
Da tror jeg at jeg tar meg en tur i dag! [:D]
Vi går om mandag, da er det varmere, men fikk så lyst i dag og [:D]

ORIGINAL: LilleSitron

Vi er ikke så lenge alikevel, vil ikke overdrive, så han blir trøtt og lei.
Da tror jeg at jeg tar meg en tur i dag! [:D]
Vi går om mandag, da er det varmere, men fikk så lyst i dag og [:D]

Reis og bad og kos dere[:D][:D][;)][;)]
det gjør ikke noen ting[;)][;)]

Skal til Dubai nå og mannen min sa det var ganske kaldt i bassenget.. er det slik at de klarer å tilpasse temperaturen selv? [:)] usikker på dette her.. men dumt viss vi ikke kan bade i det hele tatt, og hun elsker å bade i badekaret hjemme[:D]

Drar opp igjen denne tråden. [8D]

Vi reiste på bading, men jeg syns det var litt kaldt.

Badevakten hadde ikke termometer [8|]

Noah stor koste seg, ga ingen tegn til ubehag, men det gjør de vel kanskje ikke heller? Selv om de fryser?
Vi badet litt, men gikk på land når jeg følte det var nok. [:)]

ORIGINAL: P.I.J

Skal til Dubai nå og mannen min sa det var ganske kaldt i bassenget.. er det slik at de klarer å tilpasse temperaturen selv? [:)] usikker på dette her.. men dumt viss vi ikke kan bade i det hele tatt, og hun elsker å bade i badekaret hjemme[:D]

Jeg er usikker på hva som er for kaldt for de.
Men jeg har hørt at de misser lettere kroppstemeratur enn oss. Tror ikke de klarer å tilpasse temp. selv.

hmmm ja vanskelig å si!! det går sikker helt fint.. det er ikke eget basseng for små barn der du bor? det har vi..[:D] var første gang i dag.. hu stooooooorkoste seg.. det er oppvarmt både på land og i vann..

Back
Topp