Bading etter keisesnitt

junior_linda

Elsker forumet
Når kan man begynne å bade (i svømmehall) etter at man har tatt keisersnitt? Har så lyst til å ta med Andrea i svømmehallen å bade en dag, hun er 6uker i dag. Har kjøpt ny rosa badebukse til henne i dag[:)]

ca 8 uker står det i en av bøkene jeg har, men husk det er vel litt ulikt fra kvinne til kvinne det også tror jeg.

Eg vett ikkje [8D] Men må bare sei at ho e kjempe nydelige![;)]
(og du vett vel kanskje at de ikkje kan bada så lenge når de e babya?:)

Jeg vil vel heller anbefale babysvømming fremfor å ta med seg en så liten baby i svømmebassenget selv, slik at man har en med erfaring på babysvømming. Det var mine tanker da.......

Babysvømming e vertfall Kjempe KJEKKT[:D][:D] har gått litt med begge guttane for å få vann til venning å sånt, og da e veldig te å anbefala[:D]

Jeg kunne tenkt meg babysvømming selv,men jeg tåler ikke klor så godt da[:@]
Har vurdert å prøve, men det er jo ikke noe greit for lillegutt dersom mor omtrent svimer av i bassenget da. Har forekommet 1 gang. Men det er vel kanskje mindre klor i basseng hvor det er babysvømming.

ORIGINAL: twinanne

Jeg kunne tenkt meg babysvømming selv,men jeg tåler ikke klor så godt da[:@]
Har vurdert å prøve, men det er jo ikke noe greit for lillegutt dersom mor omtrent svimer av i bassenget da. Har forekommet 1 gang. Men det er vel kanskje mindre klor i basseng hvor det er babysvømming.

I reine basseng e da lite klor[;)] 

ORIGINAL: junior_linda

Hvorfor skal man ikke bade med baby? Det har jeg aldri hørt. Hun er jo 6uker nå da[:)]

Jeg var inne å leset på en side med babysvømming, og dersom de skal svømme under vann så bør man ha fagfolk til å vilede seg stod det på den siden, ellers kan man risikere at den lille kan få delvis vannskekk også dersom man gjør dette feil. Det var endel mer som stod på den siden med babysvømming men husker ikke eksakt hva for noe mer det var. Men på babysvømming lærer man bedre hvordan den lilles mekanisme skal trenes opp igjen etter at de var i magen og fostervannsvæske på riktig måte.

ORIGINAL: junior_linda

Hvorfor skal man ikke bade med baby? Det har jeg aldri hørt. Hun er jo 6uker nå da[:)]

Du kan bare bada med babyen når den e 6 veke gammale, men du kan ikkje vær så lenge ute i bassenget[;)] 

Back
Topp