Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke huske at jeg har fått noe restriksjoner på det ifm fryseforsøk. Tror ikke det er noe ekstra infeksjonsfare.Litt nysgjerrig på hvilke retningslinjer andre har fått om bading etter innsett? Jeg fikk vite at det holdt å vente en dag, men vet ikke om jeg tør. Nydelig badevær de neste dagene der jeg bor, men vil jo ikke ta noen sjanser samtidig mtp infeksjonsfare …

Går du på progesteron? Mener det var det som holdt meg igjen fra å bade. Alt renner jo ut igjenTusen takk for svar! Glemte å presisere at det var ferskforsøk spørsmålet mitt gjaldt. Utfra litt googling virker det som det er litt ulik praksis, men ser at både Bergen og Riksen har retningslinje om å vente 14 dager etter egguttak. Jeg tror jeg holder meg til det, for å være på den sikre siden![]()
14 dager ja, hadde ikke helt peilingTusen takk for svar! Glemte å presisere at det var ferskforsøk spørsmålet mitt gjaldt. Utfra litt googling virker det som det er litt ulik praksis, men ser at både Bergen og Riksen har retningslinje om å vente 14 dager etter egguttak. Jeg tror jeg holder meg til det, for å være på den sikre siden![]()
Haha, det er absolutt et poengGår du på progesteron? Mener det var det som holdt meg igjen fra å bade. Alt renner jo ut igjen![]()
Men det er faktisk ikke så ille denne gangen, ihvertfall midt på dagen - bruker cyclogest morgen og kveld. Lutinus var verre …10 dager var jo ikke langt unna, da - og for alt jeg vet kan det være endret siden sist14 dager ja, hadde ikke helt peilingLurt å gjøre det som føles riktig for deg
![]()
Det skjønner jeg veldig godt. På en måte er det vel enklest å forholde seg til det ens egen klinikk sier, men jeg vet hvor fort det er å Google seg ihjel... Det virker variere så utrolig mye både mellom klinikker og mellom land hvor mange og hvilke forholdsregler som gis. Ikke rart at man blir forvirret!10 dager var jo ikke langt unna, da - og for alt jeg vet kan det være endret siden sist
Takk,ja, det er noe med det. Men ikke alltid enkelt å balansere mellom å være forsiktig for å vite at man har gjort alt man kan, og å ikke leve unødvendig begrenset, når man ikke aner hvor lenge man vil leve i IVF-bobla.
Haha, det er absolutt et poengMen det er faktisk ikke så ille denne gangen, ihvertfall midt på dagen - bruker cyclogest morgen og kveld. Lutinus var verre …
Ja, når det er ferskt forsøk har jeg fått beskjed om 14 dager. Da er det jo ett sår inni der.Tusen takk for svar! Glemte å presisere at det var ferskforsøk spørsmålet mitt gjaldt. Utfra litt googling virker det som det er litt ulik praksis, men ser at både Bergen og Riksen har retningslinje om å vente 14 dager etter egguttak. Jeg tror jeg holder meg til det, for å være på den sikre siden![]()