Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor får man så ulike råd overalt? På Fertilitetssenteret sier legen der at jeg kan leve helt som normalt, men sist jeg lå der en halvtime etter innsett overhørte jeg sykepleieren si til en annen at hun skulle unngå kaffe og diverse. Vanskelig å forholde seg tilOg hvorfor får du råd først når du spør?? De bør jo rutinemessig si det samme til alle etter innsett på en og samme klinikk.
Ja, hadde vært lettere om vi fikk ett felles info-skriv om alt vi bør unngå i rugetida...
Jeg unngår kaffe også, de sa det ikke på riksen, men det står at koffein og sukker ikke er så bra i rugetida/tidlig graviditet
Det er nok ikke helt opplest og vedtatt hva som er best, så derfor får man forskjellige råd fordi legene gjør seg opp en egen mening og vurdering. Antar det betyr at det ikke finnes noe klar litteratur el.l. på det![]()
Det er helt lovlig, det! Og jeg forstår frustrasjonen. Det er vanskelig å vite hva man skal forholde seg til når man vil være så forsiktig man kan :/Ja, er jo egentlig klar over at ingenting er opplest og vedtatt her og at de derfor kommer med sine egne tanker og at jeg må finne ut selv hva jeg vil gjøre. Men da fikk jeg i alle fall blåst ut litt!
Det er helt lovlig, det! Og jeg forstår frustrasjonen. Det er vanskelig å vite hva man skal forholde seg til når man vil være så forsiktig man kan :/
Ikke vær for streng med deg selv. Jeg har heller ingen diagnose, tenkte som deg i begynnelsen og var som følge av det super streng og fulgte "alle" råd og reglene på fryseforsøkene og fersk #2 i fjor, ingen alkohol eller sukker på over 6 måneder! Men det hjalp ikke og jeg ble bare super stresset. Nå slapper jeg mye mer av, gjør så godt jeg kan men stresser ikke over alle detaljene, og på fersk #3 ble jeg faktisk gravid... Selv om jeg mistet så tror jeg det å slappe av har noe for segEr nok litt ekstra sår på dette siden jeg selv ikke har noen diagnose. Føler det er min jobb å finne ut hva jeg kan ha gjort feil eller hva som kan være galt, grubler meg ihjel :/