Badevannet...

Hege og Dennis

Forumet er livet
hvor varmt har dere vannet nurka skal bade i og hvordan finner dere ut at det er passe?!Syntes det er litt vanskelig for jeg har hørt så masse forskjellig....

har ca 38 grader jeg.. syntes og det var vanskelig så jeg kjøpte bade termometer...
har nokk hatt vannet litt for kaldt før det ja..[8D]

Her så virker d som om hun vil ha vannet oppi 39-40 grader.. Er d rundt 37 grader i vannet,så skriker hun bare..[8|]
Hun liker varme bad som mora si tenker jeg..[;)]

Her har vi 37 grader ca. Kjenner etter med albuen om vannet er varmt nok [:)]

Oss fikk en sånn hval med termometer i med helsesøstera oss, veldig grei... den he tre bilder. det i midten lyse når vatnet e passende... [:D] smart...[8|]

Marie liker det litt over kroppstemperatur ca 38 grader, kjenner etter med undersiden av armen der er huden ekstra følsom. Slik at hun ikke får for varmt vann.  

En barnepleier på sykehuset viste meg hvordan jeg skulle bade Solveig, og da blei jeg skikkelig overraska over hvor varmt vann hun brukte! Hun sa at 37 grader ble fort for kaldt for de små, og at de likte det like varmt som oss. Så jeg bader Solveig i så varmt vann som jeg selv ville badet i, og sjekker selfølgelig med albuen først. Hun er happy og varm i tub'en sin, hun.

ORIGINAL: Ju9ta

Her så virker d som om hun vil ha vannet oppi 39-40 grader.. Er d rundt 37 grader i vannet,så skriker hun bare..[8|]
Hun liker varme bad som mora si tenker jeg..[;)]

sånn er det her og..

Jordmora viste oss hvordan vi skulle bade henne. Og da jeg kjente på vannet, var det jo akkuratt samme temp. som jeg liker å ha det[:)]. (sambo synes at jeg dysjer i iskaldt vann han da)

Back
Topp