Badetruse (evt badedrakt) til 4 årig jente som ikke bare er stram og ekkel.

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Jeg gir opp! Alle bikinier (bruker nederdel) og badedrakter jeg har funnet hittil er så trange/stramme og lite stretchy. Hun bruker 104 og noe 110, men tross 110/116 i badetøy syns jeg det er trangt og passer neppe nesteår.

Noen tips?

Hva med badeshorts//badebukse og evt overdel i tillegg hvis du mener det? Kjøpte spiderman badebukse til lille jenta på 3,strl 104, og det ble veldig bra.ikke stram.

Enig i det med badeshorts eller badebukse. De som gutta her har er myke og stretchy. Snor i livet så passer litt ulike størrelser. :)

Hva med badeshorts//badebukse og evt overdel i tillegg hvis du mener det? Kjøpte spiderman badebukse til lille jenta på 3,strl 104, og det ble veldig bra.ikke stram.
Enig i det med badeshorts eller badebukse. De som gutta her har er myke og stretchy. Snor i livet så passer litt ulike størrelser. :)

Skal sjekke ut :) Men stygt redd hun heller vil ha truse… Bare skjønner ikke hvorfor det skal være så himla tight.

Jeg syns det generelt er sånn med truser også. Min er gutt og må bruke str 8-9-10 år i truser til tross for at han snart fyller fem år. Forstår ikke hvorfor truser skal være så trangt, er jo ikke noe godt å gå med :p

Jeg syns det generelt er sånn med truser også. Min er gutt og må bruke str 8-9-10 år i truser til tross for at han snart fyller fem år. Forstår ikke hvorfor truser skal være så trangt, er jo ikke noe godt å gå med :p
Helt enig!

Takk, skal sjekke ut :)

Har forøvrig samme problem med badeboksertrusa til sønnen min. Han vil ha den av så fort den blir bløt :p så funker bedre med sånt løst badeshortsstoff. Kan jo hende det finnes i mer truseaktig fasong et sted også

Back
Topp