badet?? trenger noen tips:)

MissMamma

Glad i forumet
Endelig begynner det nye badet å ta form[:D]
rommet er 10 kvadrat (mye større en våre tidligere 3,5)[:D]

nå som innredningen å flisene er lagt.. doen på plass osv..
så sikker jeg igjen med null ideer om hvilken "nik nack" jeg skal ha der inne..
f.eks: farger på hånduker osv.. (pynteting)

så om noen kan hjelpe meg med litt tips[:D]
hva ville derre hatt her inne?

legger med noen bilder oxo:

(vegg flisene (med håndkletørker))

Bilder av vgg/golv flisa (ikke hatt i silikon i hjørner enda)

innredningen (det er oxo montert opp et langskap på hver sin side for litt mere lagringsplass)

(opphengte doen) dette var før golvet ble lagt.. der alle rørene stikker ut kommer innredningen..

Dette er dusjen som vi skal hente iløpet av helga[:D]

Dette ble langt[:D] men takker på forhånd på tips[:D]

Det var rå lekkert!!! Synes ikke man bør ha så mye nips og pynt jeg, men koselig med litt lys da[:)]

jeg tror jeg ville gått for brunt og lilla håndklær og noen lys kanskje?

jeg vil ha badet ditt!!! det var veldig fint! likte innredningen! og så deilig med opphengt do, det drømmer jeg om...[:)]
fint med lys, varme brune håndduker og kanskje noen hvite/ kremhvite også. et tips er å ha så lite nips naps som mulig...da ser det mer ryddig og rent ut der inne.

ORIGINAL: kate

Det var rå lekkert!!! Synes ikke man bør ha så mye nips og pynt jeg, men koselig med litt lys da[:)]

Kjempe fint. Ligner på farger som vi har. Og vi har foresten samme mosaikk fliser[;)] Jeg ville hatt inn litt farger på håndklær og sånn. Selv så har jeg både turkis og rosa. De fargene går godt sammen.

kjempefint bad[:D]
Du kan jo gjøre forskjellige ting der. Fint å la ting gå i litt jordfarger,eller knæsje det opp med noen streke farger. Jeg ville hatt litt stearilys o.l og en fin kunstig blomst.

Må få si et uttrolig flott bad.

Du kan gå vider med jordfarger.Eller du kan friske opp med en sterk farge som limegrønn, rosa, turkis. kommer litt ann på hva du personlig liker.

Ville hatt litt stearinlys og plastikk blomster som metsjer.

Vil du ha litt anna stasj kan du ta steiner eller skjell i fatt, i en bolle med vann(konditorfarge oppi). Flyte lys.

takk for alle tips[:D] har handla litt blomster å hånduker osv i dag.. jordfarger ble det[:D][:D]
så blir det litt mere etterhvert[:D]

innredningen er nå ferdig montert[:D]

Må få se bilder av det ferdige resultatet da!!![:)]

skal montere dusj hjørnet etter farmen nå.. så i mårra elr mandag kommer det bilder tenker jeg[:D]

såååå flott bad!!
hva heter gulv-flisene dere har lagt? hvor er de kjøpt? likte de.. [;)]

flisegalleriet

flisa heter :Blue Leman MRR

www.flisegalleriet.no du finner bilde av den i katalogen på den siden

Back
Topp