Badetøy!!!!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hjelp jeg skal i svømme hallen i dag men finner ikke gravid badedrakten fra forrige svangerskap. De fledte bikiniene mine passer ennå, men får sånn skikkelig valk på side fleske... Arg... Hater det...
Har lindex og kappahl badetøy inne nå?

Så kjedelig!
Tror det er litt tidlig ennå. Har ikke sett noe her ennå iallfall. Badeanleggene selger jo badetøy, men sikkert ikke for gravide.
Og nettbutikk må jo sende til deg... :p

Bruk bikini, ignorer valker! Bare du som tenker over valker også sikkert!

Jeg er generelt ingen fan av badedrakt, og valkene mine på siden har fått vise seg frem i bikinien hvert år ;)
Men det er bare du selv som ser dem og bryr deg. Så jeg ville gått for bikini, og ikke brydd meg med hva andre tenker :)

Fant en ner behglig bikini på Lindex;) eneste kjiipe var at det var litt vel mye innlegg i bh'n men kan kkke være kresen når det er tre modeller å velge mellom.... Følte meg bedre enn med dem jeg hadde hjemme så da.

Skal jo på Farris Bad og Spa på søndag til mandag så badetøyet kommer godt med der å!

Nei desverre det var sånn formkopp greier!

Har alltid brukt bikini her, må nå har jeg hoppet inn i badedrakten. Fungerer helt fint med vanlig badedrakt kjøpt i sportsforretning for meg hvertfall! Håper du finner noe som passer deg:)

Hvorfor så mange som bytter til badedrakt? :) har bare brukt bikini videre eg ;)
Jeg ville helst byttet fordi jeg ikke liker eller er vant til valken som har dukket opp på siden...

Back
Topp