badetøy

anbeli

Flørter med forumet
Hei! Sniker litt fra mars.. Er det noen av dere januardamer som har gått til innkjøp av badetøy, evt hvor kjøpte dere det? Egentlig kunne jeg ønsket meg en med type hotpants/boxer, enten todelt eller hel drakt.. Tenker på at intimbarberinga ikke blir lettere etterhvert som magen vokser..! haha

Jeg har gravidbadedrakt fra HM, som gjør at magen ser helt smashing ut;) Etterhvert som barberingen sklir ut tar jeg bare en vanlig treningsshorts utenpå;)

Jeg har brukt bikini de siste gangene vi har vært i bassenget, men det var mest fordi jeg ikke orket å bruke penger på gravidbadedrakt. I ettertid angrer jeg litt.. Har sett at de har på h&m.

Jeg har brukt svart hotpantstruse, bh og singlet, da ser det ut som badedrakt og den kan du vokse i;) billig er det også og kan brukes når du er ferdig med å være gravid;)

De har en veldig fin på HM,m en jeg bruker bare bikini som har jeg har fra forrige svangerskap, som da er litt større så klart enn det jeg vanligvis bruker:p hvis ikke du liker den de har på hm finner du sikkert noen på ulike nettsider:)

bikinien min passer fremdeles, men puppene er virkelig på vei ut av overdelen, føler det blir vulgært.. :/ var på hm, cubus og lindex i stad, men det er jo ikke badesesong akkurat, så det eneste jeg fant var to små minibikinier på hm.. ikke noe for meg med andre ord.. :( er ikke interessert i å kjøpe noe svindyrt, men skal jo mest sannsynlig i basseng et par ganger i uka i mange måneder fremover, så hadde jo vært okey om jeg hadde noe som passet..

ser dere skriver at hm har, men de hadde hvertfall ikke der jeg var.. kanskje jeg får gi en annen hm-butikk en sjanse også da!

Æ bruke en todelt bikini ifra Lindax, som ser ut som e badedrakt :) Nedentli bruke æ veet krem for å bli kvitt håran, me litt hjelp av et speil, så blir d vældi bra ;)

Back
Topp